Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jihočeská Apokalypsa

15. 08. 2002
5
0
2347
Autor
Willi

Tato slova pronesl 8. září 1888 budějovický Budivoj ve chvíli kdy se krajem hnala voda. A tato slova by měla být jakýmsi mementem pro nás později narozené. A ne náhodou jsou aktuální v tuto chvíli.

                      "  DĚSNÁ SKUTEČNOST TEPRVE NÁS

 

                         MĚLA  NAUČITI,

 

                         JAKOU MOCÍ ZÁHUBNOU MŮŽE

   

                         ROZPOUTANÝ ŽIVEL KRAJINU

   

                         NA POKRAJ ZKÁZY VŠEOBECNÉ

 

                         ZAHNATI. "  


Muawijhe
24. 08. 2002
Dát tip
Bylo to strašné, ty škody co voda napáchala...

Willi
18. 08. 2002
Dát tip
Ikvouši to měli v Kladně sakra Jakuba!!!!!

Ikvous
17. 08. 2002
Dát tip
Jo, to mi připomíná... Všude povodně a v Kladně hořel stadión : ))) CLUB + !*

Willi
16. 08. 2002
Dát tip
Děkuji Vám moji milý mladí přátelé. Whelp: Dík za tipa a klub. StvN: Vzhledem k tomu, že se právě vyskytuji v Českých Budějivicích a pocházím z Českého Krumlova, troufám si tvrdit, že ani lidem a ani té krajině to jedno není.

StvN
16. 08. 2002
Dát tip
Nijak to nesnižuju. V Krumlově mám babičku a půl příbuzenstva. Druhá půlka je tady v Budějicích. Ale řeka a voda, to je přece součást přírody, krajiny.

Willi
16. 08. 2002
Dát tip
StvN: Já přeci neřekla, že to snižuješ a jestli ti to tak vyznělo tak se velmi omlouvám. Jinak máš pravdu, že voda a řeka jsou součástí přírody.

Čolito
16. 08. 2002
Dát tip
není co dodat..

Whelp
15. 08. 2002
Dát tip
Tip a klub jsem si dovolil. :o)

StvN
15. 08. 2002
Dát tip
Jak můžeš vědět, že se to krajině nelíbí. Taková krásná koupel.

Imagine
15. 08. 2002
Dát tip
beze slov...

Neptune
15. 08. 2002
Dát tip
Kto by to vystihol lepšie ako básnik...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru