Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo je pravda?

19. 03. 2000
1
0
995
Autor
Eternal

Ahoj Ahoj. Jsi nějaký smutný, co ti je? Ano máš pravdu. Ty máš vždy pravdu. Ano já jsem Pravda. Proto mám vždy pravdu, ale nevím co se děje s Tebou. Řekneš mě to? Co na tom. Mě už nezáleží, zda to budeš vědět nebo ne. Tobě se něco stalo? Možná. Počkej budu hádat. Je jednoduché uhádnout trápení, ale těžké najít léku. Někdo Ti snad ublížil? Ne. Myslím že mě nikdo neublížil, mohu si za to sám. To Ti nevěřím. Nikdy by sis neublížil. Spadl jsem do toho ani nevím jak. Tak přeci Ti někdo ublížil. Ne, to ne. Pravdo. A Ty to dobře víš! Možná máš pravdu. Ty to nevíš? Ne. Tohle nevím. Já jsem Tvoje Pravda, ale o Tobě nevím nic. A víš kdo já jsem? Jsi Lež. Máš opět pravdu. A tak proč si myslím, že před chvilkou jsem měl pravdu já? To já nevím, prostě si nejsem jista, že bych měla pravdu já. Takže Ty mě tady říkáš, že bys lhala, kdybys řekla něco jiného a přitom říkáš že mám pravdu? Víš co to znamená? Nejsem si jistá. Ale jen tuším, ale Ty to víš, že? Ano teď to už vím. Vyměnili jsme si role. To není možné, to bych nikdy nedopustila. A přesto jsi to udělala. Jednoduše jsem nyní Tebou a Ty mnou. No a co teď? Teď z toho vyplývá jedno. Nikdy nikdo neopustil sám sebe dokud nezemřel. Už nikdy sebe neopustím, a vzhledem k tomu že já jsi Ty a Ty já, tak já nikdy neopustím Tebe. A ty nikdy neopustíš mne. Jenže co když Tě přeci jenom opustím? To není možné. Nikdy nepřestane existovat Lež bez Pravdy, a proto se Ti nikdy nedovede mě opustit, stejně tak jako se mě nepodaří nikdy opustit Tebe. Ale pokus se o to a uvidíš sama. Taky že ano, jsi jen Lež a ta lže jak když Tiskne! Mohu se zařídit sama, nepotřebuji k tomu Tebe. Jak Myslíš, ale na začátku to bylo jiné, uvědomuješ si to? Jenže Ty lžeš, nevěřím Ti. Nikdo Ti nevěří. Měj se čau! Počkej. Neutíkej. Ty to nechápeš. --- Ty nechápeš, že jsme si vyměnili role. Já jsem nyní Pravda, a Ty jsi Lež. Já jsem si to nevymyslel, to jsme učinily oba dva navzájem. A nikdy už to zpět nevrátíme. Počkéééj. Héééj….
Eternal
03. 06. 2001
Dát tip
Kosťo, to se k Tobě nehodí.

jo Ete... je to jasný........ lžeš jak pravda !!!

Moje fantazie mi říká,že si Eternale hraješ ze čtenářem.Je to zajímavé,ale složité a obávám se,že tomu sám taky nerozumíš.Taková hezká směsice.Můžeš být třeba filosof..;-) tip za nesrozumitelnost ,popřípadě tip za vysvetlení..;-)

Eternal
25. 05. 2001
Dát tip
Lež je pravdou a Pravda je lží... a je pravda ta, že si hraju se čtenářem, a nebo je pravda ta, že si čtenář hraje s mou povídkou? nebo je pravda ta, že si povídka v přeneseném smyslu si pohrála se mnou? Lež a pravda.. nedokážou bez sebe existovat, jednou je pravda lží, podruhé lež pravdou.. vybavuje se mi výstižná klasická věta - zvolání A PŘECE SE TOČÍ :o)

Katerina
08. 02. 2001
Dát tip
Lez a Pravda, Laska a Nenavist, Dobro a Zlo - nekdy se ty role vymeni aniz by si clovek vsimnul. Treba se ty role nemeni vubec a stav je 50:50, nekdy 60:40 nebo 30:70 ale malokdy, mozna nikdy 100:0 nebo 0:100.

Eternal
08. 02. 2001
Dát tip
Ale ano Kateřinko, existuje 100:0 i 0:100. Když zapomeneš na čas, tak jednotlivé tyto extrémy mohou být v jednou životě vedle sebe a pak když si je postavíš vedle sebe tak zjistíš, že se to srovná na 50:50. Ale když dosadíš zase čas zpět, tak se to zdá nemyslitelné, že by to tak mohlo být. A přeci to tak je. Je to jenom rovnice, když je výsledek stejný je vše v pořádku.:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru