Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sluníčko

19. 03. 2000
0
0
1141
Autor
Eternal

Tvé oči modré, blankytné, jak obloha na které svítíš, po které se prohánějí obláčky a jen na chvilku přikryjí tvoje paprsky, stejně jako tvoje řasy zakryjí tvůj radostný pohled. Tvé paprsky hřejivé lehce hladí a ukolíbávají všechny do nekonečných a překrásných snů, ze kterých se těžko probouzí, protože jsou tak krásné. I myšlenka na tebe dovede okouzlit srdce natolik, že se na chvilku zastaví, to aby nerušilo mocné tvoje kouzlo, a pak se najednou rozezpívá svými dunivými bubny a chce vybubnovat každému jak krásný pocit to je. Pohled do slunce bolí, to jak proniknou intenzivní paprsky do mozku, ale pohled na tebe není ani bolestivý, je krásný a vydržel bych se dívat věčně, dokud bys svítila, a tvoje proniknuvší paprsky do mozku vytváří překrásnou atmosféru, která slovy se nedokáže vylíčit.
Eternal
17. 07. 2000
Dát tip
Silvinko, chápeš skvěle :o))

Silvinka
09. 04. 2000
Dát tip
Teda ak som to pochopila správne: Slniečková dievčinka, už teraz Ťa vidím očami Eternala... Pokiaľ Eternal vidí všetko tak vnímavo, budeš svietiť i počas tmavých nocí :o)

Laďa
22. 03. 2000
Dát tip
Znova jsem si to četla. Opravdu hezký, takhle ti to jde. Umíš velice přesně vyjádřit...něco.

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
No popletl, no a? Mně se to moc líbí a byla bych nerada, kdyby tě něco odradilo. To je přece fuk, že jsi sem dal všechno najednou. Jsou tu autoři, od kterých jsem nečetla ještě vůbec nic. Jestli je od tebe všechno takhle hezký, tak jedu dál.

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
no, poněkud sis popletl kategorie... tohle do burzy nápadů určitě nepatří

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru