Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věčnost

19. 03. 2000
0
0
1197
Autor
Eternal

Každý den se procházím ve svých vzpomínkách, Každý den se jimi nechávám unášet, Každý den zjišťuji to stejné, Každý den mě přináší něco nového do mých vzpomínek, Každý den vítám s plnou náručí, protože vím co mi přináší, Každý den je nasycen všudypřítomnou radostí, ale někdy i něčím ne moc hezkým, co dovede život nadělit Žiji pro každý den, který mě bylo dopřáno, a který mohu plně vnímat očima, ušima, hmatem, chutí, vůní a emocemi. Jsem šťasten, když si uvědomím pro co všechno žiji, a co všechno mě obklopuje. Jsem šťasten z malých hezkých drobností, které jsou na každém kroku, jen ne každý je skutečně vnímá. Díky těmto maličkostem žiji, protože miliony maličkostí jsou více jak jeden ohromný kusanec. Přesto všechno převážně žiji ve své fantazii, mohu tam kohokoliv pustit, ale mohu ji před každým skrýt. Jsem příliš rozporuplný, ale vzpomínky ukáží veškeré chyby, které jsem kdy udělal, takový dar má každá mysl. Vzpomínky jsou věrné, nikdy nelžou, a nikdy se nedají zapomenout. Jen občas po nich chceme opravdu hodně. Život je hra, kterou každý má možnost hrát podle stejných pravidel lži a pravdy, vyber si pravidla a hraj. Slova hodně připomínají hru života, ale jsou to jen symboly, kterými se můžeme nechat pohladit i oslepit. Každodenní procházka v mých vzpomínkách je nekonečně věčná jako život a čas zároveň. Věčný je i Eternal.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru