Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hatlanina

23. 08. 2002
1
0
1310
Autor
gloren

Isiel som na vecko a potom spat.Kupelna plava Marienka kohutik spal

jedlo islo do obchodu.


clovrdik
28. 08. 2002
Dát tip
no, tak jsem si to přečetl ... teda, nejásám, pochopitelně; ale na druhou stranu ctím něcojako svobodu slova; a třeba bych se nechal i přesvědčit, že tím autor chtěl něco opravdu ve zkratce říct, bohužel jsem "to" nenahlídnul; možná by autor sám mohl osvětlit :-)) to rebí : abych si mohl myslet něco o autorovi, musel bych si toho od něj přečíst víc :-) tak já to teda udělám a pak ti odpovím, jo ? :-)

No... já jsem tuhle viděla, jak jedlo išlo z obchodu... když byla vytopená Delvita na Florenci... ale tohle je zřejmě o něčem jiném, co?

MdF
24. 08. 2002
Dát tip
bez komentáře, škoda klávesnice

papouch
23. 08. 2002
Dát tip
Dožírá mě, že se tu objevují čím dál víc takovýhle idiotiny a připravují mne o čas. Hrůza.

papouch
23. 08. 2002
Dát tip
dodatek.: na tohle platí to stejný, co jsem vyplakal pod "Bojím se" od "jehostara" Úroveň Blbůstek je poslední dobou pod psa. Dobrou blbůsť aby čovek hledal mikroskopem :-(((

marcela
23. 08. 2002
Dát tip
fakt somarina, nieco podobne ako: sedi krava na telegrafnom stlpe a strikuje, leti okolo slon...... gloren, cim si omameny???

nin
23. 08. 2002
Dát tip
tohle je slabý, takovejch by mohl vysypat každej třicet za minutu, ale PROČ, žejo... ovšem nehaňme celý glorenovo dílo, myslím, že to, co jsem zařadila včera do Psychotické frakce Písmáka, je dobrej kousek :))

Danny
23. 08. 2002
Dát tip
^

gloren
23. 08. 2002
Dát tip
ti chmulo nin

nin
23. 08. 2002
Dát tip
chmulo???? jakou je to probůh řečí? :)

Quinn
23. 08. 2002
Dát tip
Ale já tomu nějak nerozumim :o)))

Krel
23. 08. 2002
Dát tip
boha...

Diana
23. 08. 2002
Dát tip
Eh?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru