Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hej lidi

23. 08. 2002
5
0
1754

honza

hej lidi

sme na jedný lodi

lodi do záhuby

když nás pět fouká

na druhou stranu

racek má asi

vtipnů podívanů


MOL3
27. 09. 2002
Dát tip
2 suvicka: A kdyby to bylo Anarchistický bylo by to horší viď. :D

suvicka
03. 09. 2002
Dát tip
Boha jeho!Jo,rýmovat seto nemuselo,ale toje přeci úplně jedno.Je to takový konstatování,pravdivý,jak se každej z nás určitě už několikrát přesvědčil.Anarchistickýho natom taky nic neni,a tím snad líp.TO Pegasík:nezměníš NIC tím,že řekneš,že jsi anarchista,a že takovejch je málo,ale bude fajn,když se pár lidí dozví,jak natom jako lidstvo sme,když to aspoň pár lidí přestane slepě přehlížet.Jo,ale pravda,ani tak to ze sraček a hoven nepude.

m11
27. 08. 2002
Dát tip
cekam vetsi uder...........do toho!!!!!!!!!!!!!!

pegasík
27. 08. 2002
Dát tip
ano, chceš-li to takto.. zklamalo po pravdě, čekal jsem VŮBEC NĚJAKÝ úder :) držím palce

s kým? s "jiní o lidech, my s lidmi?" no nazdar...

co je na tomto díle anarchistického? melina.

pegasík
26. 08. 2002
Dát tip
melina: nic právěže

aha, takže tě toto dílo vesměs zklamalo? čekal jsi od FNB větší úder? melina

téma jo, ale poslední řádek je trochu znásilněnej, aniž by to bylo nutný...vždyť se to nemusí hned rýmovat... *

pegasík
23. 08. 2002
Dát tip
tahle bas3en nesdelila nic noveho nebo jsem neco prehledl? to sakra prece vime, ze jste anarchisti, ci jak to chcete nazvat. a tim se neco zmeni, ze to reknu? zmenim tim neco? je vas malo? to chcete rict? kdyz vyjdu ven a zarvu "jsem anarchista, sakra lidi, je nas malo" tak dostanu pres hubu nene, takhle to ze sracek a hoven nepujde (sakra)

Jsem s váma...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru