Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>

20. 03. 2000
1
0
1323
Autor
Sluníčko

17.den

Když chcete žít v blahobytu, nepochopte bídu!
Silvinka
26. 03. 2000
Dát tip
No áno, Sluníčko nám dáva podnety na premýšlanie. Myslím, že toto vystihol. Dík Sluníčko!

Tak to je první, co mě oslovilo a s čím souhlasím. Člověk chápající bídu nedokáže setrvat v sladkým nevědomým blahobytu.

Eternal
20. 03. 2000
Dát tip
A co je to vlastně Pravda? Není to snad největší lež na celém světě?

Stepca
20. 03. 2000
Dát tip
A to je zas pravda.

Anonym
20. 03. 2000
Dát tip
Donutil jsi mě přemýšlet. A podařilo se mi dojít k tomu, že lze pochopit to, co píšeš, pokud nejsi zdejší a pokud popisuješ válečný konflikt. Potom máš právo takto psát.

andyy
20. 03. 2000
Dát tip
Zapomínání narozdíl od prášků na spaní zaručeně působí. Obojí najednou nelze.

Sluníčko
20. 03. 2000
Dát tip
Anonyme udělej si prosím jméno, nechci ti psát sem. A řídím se svobodou projevu.

Bříza
20. 03. 2000
Dát tip
sluníčko: chcete - li žít v absolutní pravdě, nepoužívejte internet ! chcete - li dávat druhým, mějte z čeho ! ad anonym: nesouhlasím - Sluníčko má strašně moc pravdy v mnoha věcech. Pravda sama je právem - nikdo se nemusí zodpovídat druhým ze své bytosti.

Socha
20. 03. 2000
Dát tip
Akorát člověk, který bídu pochopí může žít v blahobytu. Pro bohatého nechápavce není blahobyt blahobytem, ale samozřejmostí.

Bříza
20. 03. 2000
Dát tip
Otázkou zůstává, zda člověk setrvávající v blahobytu bídu skutečně chápe ...

zámek
20. 03. 2000
Dát tip
... toliko rozdílného ? ... jak stěží poznám, co se v tom skrývá ... více než kdy jindy si alespoň mohu uvědomit, že můj pohled není o nic víc subjektivní než tvůj ... takže díky ... podnět k přemýšlení o myšlení ... díky ...

Anonym
20. 03. 2000
Dát tip
Pokud mi chceš sdělit něco, co je jen pro dvoje uši, tak to můžeš zkusit na MYN.ONA@POST.CZ .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru