Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bojím se po

25. 08. 2002
6
0
2395
Autor
jehostara

Bojím se pohlavních nemocí

a tak si nemůžů pomoci

nasadím Ti gumičku

...

hyjééé, koníčku!!!


Narvah
11. 12. 2002
Dát tip
:)

Čolito
18. 09. 2002
Dát tip
tohle je ptákovina!!!!! :-))))

gd
28. 08. 2002
Dát tip
Máš vlka, Wopi!

Wopi
28. 08. 2002
Dát tip
ne, mam lyryka

nin
27. 08. 2002
Dát tip
sv: neboj, NÁM stačí jenom vymalovat :-) to je dobře, že se zase někdo zaměřuje na kritiku toho úžasnýho díla, věru si to zaslouží, začínající autoři se musí podporovat atakdále

nin
27. 08. 2002
Dát tip
tak pardón, já jsem úplnej debil, vždyť za posledních 12 měsíců všech těch třicet knížek, co jsem přečetla, bylo náhodou od jehostary!!!

nin
27. 08. 2002
Dát tip
neporcuj se, když ano, tak jedině na přední debilní, zadní debilní, a ták, jako prasátečko! my s gd sháníme někoho, kdo by vedl debilní klub, nemohl by ses spíš mnohem a mnohem víc zdebilnit? :) pchá, jsem jich přečetla za rok mnohem víc, těch třicet bylo za 12 měsíců! ojoj, Vtipňuška se zase probudila, sorry, myslim, že poslední dobou vstává tak kolem jedenáctý, zívne, nadechne se, a pak začne sršet originalitou, kam se hrabe Holcman.

gd
27. 08. 2002
Dát tip
to s tím rokem a dvanácti měsícema je náhodou velice dobrý. a přední/zadní debilní taky není špatný...

Vtipňuška
27. 08. 2002
Dát tip
haha, tady jsem!

gd
27. 08. 2002
Dát tip
tak to je dobrý!!! chacha.

gd
27. 08. 2002
Dát tip
Ty svý vtipy z tý svý pípy...

nin
27. 08. 2002
Dát tip
Stando, to je skvělá píseň, úplně slyšim tu melodii. Mohla by k tomu hrát Žofka na bendžo!

nin
27. 08. 2002
Dát tip
Vtipňuška je dobrá, co, ale kdybyste ji měli celej den v hlavě jako já, asi byste ji tak neoslavovali :-)

gd
27. 08. 2002
Dát tip
Tady je něco na uklidněnou. Vědecky levitující zápasník sumo...

nin
27. 08. 2002
Dát tip
týjo, takovej klid, to jsem dlouho nezažila, připadám si, jako kdyby mě někdo přetáhnul přes hlavu lopatou heráku :-) hele, gd, kde máš starou? ona neni zvědavá na naše fundovaný kritiky?

nin
27. 08. 2002
Dát tip
nejdřív samé Milý gédé pak ho jednou uvidí jak žere řízky z lidí a má proň jen Lidojede!!! já chci taky pochvalu

Stando, ty jsi geniální, ó jak jsi geniální, jak jsi skvělý a nejlepší, jak jsi úžasný a tak nějak celkově!!!!

nin
27. 08. 2002
Dát tip
a gd sklapnul

nin, ty jsi taky úžasná a skvělá...

gd
27. 08. 2002
Dát tip
nesklapnul. pracoval!!!! (ale už to přešlo.) stará je momentálně v dopravním prostředku do prahy, tudíž není on-line.

Krel
27. 08. 2002
Dát tip
:-)

jehostara
27. 08. 2002
Dát tip
já nemám čas se vám věnovat, konečně vyšel ten novej Cosmopolitan!!

Wopi
27. 08. 2002
Dát tip
Stando - nenašel by se někdy někde obrázek, kterej by byl ještě aspoň 5x větší a měl aspoň 1 MB, aby se to ti stahovalo ještě dýl??

To nebyl Standa! To byl gd!!!

Wiki
27. 08. 2002
Dát tip
koukam, že Wopi je značně naivní, co se vymalování bytu a následných aktivit týče! neboj Wopi, budeme malovat celý byt a hezky to stihnem do Vánoc a pak teprve můžeš fundovaně veršovat :-))))))

Wopi
27. 08. 2002
Dát tip
Jak je možný, že jsem viděl Standu??? Jestli já už nemam vlčí mlhu!! Sorry......................................................................

gd
26. 08. 2002
Dát tip
No fuj, tohle mě opravdu otrávilo... Že se nestydíš! (Love, vole!)

nin
26. 08. 2002
Dát tip
tak gd je nebezpečnej? :-) máte doma bičík? :-)) teprve dneska jsem narazila na tvoje díla a ten vývoj během několika málo dní je strhující. mimochodem, doufám, že takhle po ránu nemáš ještě rozdaný všechno za tipy (papriky, prádlo, jak je libo...) vskutku zdařilé drama

gd
26. 08. 2002
Dát tip
To jo. Drama. To teda.

jehostara
26. 08. 2002
Dát tip
nin: posilám dvě pixly latexu..koukala jsem, že potřebujete vymalovat!!! jinak gd je hrozně nebezpečnej, zvlášť, když zaspí..

nin
26. 08. 2002
Dát tip
já myslela, že z latexu má gd šatečky a musí ržát :-))

nin
26. 08. 2002
Dát tip
jehostara se halt má...

jehostara
26. 08. 2002
Dát tip
gd a šatečky z latexu!!! ten bude hodně nebezpečnej až si to přečte!!! mimochodem, právě mi řekla máma, že na fleky je lepší PRIMALEX

nin
26. 08. 2002
Dát tip
jaks na to přišla, že máme doma fleky? pchá, co si myslíš? chci normálka vymalovat, takže už jsme se všichni dohodli, já dodám byt, s.v. bude malíř a ty pošleš matroš, jedno jakej. všem vám díky. doufám, že se sem ozve zase ňákej ukázněnec, že se tu nevyjadřujem k literárnímu dílu a že ten Písmák upad :-)))

gd
26. 08. 2002
Dát tip
nin: to chceš nějaký hulení nebo co? ale vymalováno by bylo to jo. k tomu latexu se nebudu vyjadřovat, však ona dobře ví, že nedám dopustit na krajku.

Kytička
26. 08. 2002
Dát tip
booože :o)))

nin
26. 08. 2002
Dát tip
bezva, takže vtipný standa si donese SVUJ materiál (nevim, co máš za poznámky gd, jsem ňákej toxík nebo co?! ha?), jehostara (gd stara) pošle fotku gd v krajkách a jsme dohodnutý

gd
26. 08. 2002
Dát tip
nin: můžu nabídnout ještě trochu primalexu klasik (ten levnější), taky mi zbyl, ale moc ho není. na zadní etiketě je stando napsaný, na kolik to vystačí metrů, takže jsem to odhadl skoro přesně. a ještě máme krajkovou štětku, ta je taky k dispozici, ale lezou z ní nitě a zůstávaj na malbě.

nin
26. 08. 2002
Dát tip
to musí bejt prima pro malýho, když zprostředkovaně funinká (hezký slovo, viď) ty výpary, taková vrstva asi zaschne, až bude slavit druhý narozeniny :-) mňo, já doma dneska skouknu naše skromný zásoby barvy a esi to bude málo - asi bude - tak od tebe nějakou odkoupím (když bude m. zakopávat o kýble barvy, nevydrží a vymaluje)

nin
26. 08. 2002
Dát tip
gd: krajková štětka? panebože! a nevyváděls s ní nějaký obscénosti? nemusela bych se bát pohlavních nemocí?

gd
26. 08. 2002
Dát tip
klasik je pro amatéry, ale taky to bolí, když tím kýblem dostaneš do hlavy. ha ha ha.

gd
26. 08. 2002
Dát tip
a ještě jeden debilní obrázek...

jehostara
26. 08. 2002
Dát tip
nin: já myslím, že když to máte doma pocákaný semenem,tak by se to mělo vymalovat co nejdřív... gd měl krajky jenom jednou!!!to když ráno pospíchal a narval se do mejch kalhotek... jinak mne nechtějte nasrat!!!jenom tři TIPY???Co to má znamenat???

gd
26. 08. 2002
Dát tip
UŽ SE TO NESE!!!

nin
26. 08. 2002
Dát tip
hahaha, teď mi volal m., byl jeden den pracovat na nějakým úklidu po záplavách a tak mocně se oháněl lopatou, že si vyhodil koleno, my o zakopávání a zranění za dveřma, haha fetovinkat se vyplácá, třeba bych takhle vymalovala byty v celý ulici! s barvama to myslim vážně, dneska rozmyslím, zejtra dohodneme nákup! KLASIK neni nikdy amatér!!!!

gd
26. 08. 2002
Dát tip
á, tak to se omlouvám... to jsem trochu posral... ale hned to zamaluju....

gd
26. 08. 2002
Dát tip
TAK TEĎ SE TO KONEČNĚ NESE...

jehostara
26. 08. 2002
Dát tip
gd: co to je ten čtvereček s červeným křížkem??? to je ňáká speciál pixla???

gd
26. 08. 2002
Dát tip
NENÍ TO KLASIK, JE TO STANDART, OMLUVA JE NA CESTĚ!

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Chtěl bych tě vidět, frajere, kdyby tě někdo sešvihat kabelama... A ty piksly jsou úplně stejně rychlý, tak v čem je jakej rozdíl. Akorát, že profi je dražší. JE TO OBCHODNÍ TRIK!!! (Já o tom musím něco vědět, ne?)

nin
26. 08. 2002
Dát tip
jehostara: tak ty čteš mý básně - a kde mám od tebe tip, ha? tolik lidí tady už plkalo, jak je celej Písmák výměnněj obchod s tipama a prd, mě z toho vynecháváte!!! (jeden z těch tří byl ode mě!) to s těma kalhotkama se fakt stalo? no to je dobrý :-)))

Jedoucí čtvereček s červeným křížkem je BOŽÍ!!!! Dostals mne, milý gd! Za báseň tip, když jsou ti tři málo. Je... hezká.

Adams
26. 08. 2002
Dát tip
achjo..-/

gd
26. 08. 2002
Dát tip
V Primalexu, tam se neplká na netu, tam se MAKÁ!!!

...tak mě napadá, k tomu názvu básně, BOJÍM SE PO, to jako PO = požární ochrana? Nebo PO = pionýrská organizace? Anebo.... vzhledem k obsahu.... pindík oplodnitel???

nin
26. 08. 2002
Dát tip
Příjice Odgd

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Já jsem dneska koukám chudák otloukánek... Za trest se vrátím do plodné diskuze o klesající úrovni písmácké poezie. Otázkou ovšem je, proto koho to bude trest. Monty: papá prášky a nebojí se vlka nic. kecá z hladu...

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Pro koho... Dneska to je špatný...

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Pro koho... Dneska to je špatný...

gd, klid... Sova v Medvídkovi Pú taky chtěla napsat "mnoho štěstí" a napsala "mnomo hoho šetě setí", to se občas stane...

gd
26. 08. 2002
Dát tip
Tahak dohobobrá.

Wopi
26. 08. 2002
Dát tip
tak jsem vám chtěl napsat z práce k primalexu a nešlo mi to... (a než jsem přišel domů, debata je jinde...) nešť: UŽ SE NESE PRIMALEX. BUDE MALBA A PAK SEX! :))

Notreal
26. 08. 2002
Dát tip
Hele ale vážně bys s takovýmto tempem mohl mít i sbírku těchto zvláštních blbin :o) Ale špatný to rozhodně není....jen takové příliš jednoduché..tedy na drama :o)

Imagine
26. 08. 2002
Dát tip
No, teda, fuj***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru