Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nohy

31. 08. 2002
1
0
856
Autor
Willi

                                    Jedna noha za druhou

                                    takto celý život chodí

                                    někdy na cestě za duhou

                                    jindy se bahnem brodí.

 

                                    Jedna noha tu druhou

                                    stále marně honí

                                    chvíli tuhle pobudou

                                    a zítra se cesty jejich mění. 


papouch
03. 09. 2002
Dát tip
no, no, no, dyxe hned nečepejř :-)) Todle žádná hlubší kritika nejni, přece, dybych to měl zkritizovat dovopravdy, tak to rozcupuju na hadry :-))) A vůbec. Vyjádření názoru nejní rejpání. A klidně si hrej dál. Já to dělám taky. Ale já chci, aby moje hraní k něčemu vypadalo, aby nebylo chaotické a snažím se dávat tomu formu... Taxem myslel, že upozorním, že ten rytmus.... Ale proč se omlouvám, když o to nestojíš, že? :-) Cintám si tu pentli. :-)) Hraj si dál. A nenech si do toho REJPAT, když jsi chytřejší... :-))

papouch
02. 09. 2002
Dát tip
čéče kulhá ti rytmus u tý báfnišky... chtělo by to si s tím víc vyhrát Ostatně ani ty rýmy nejsou nic moc..

Willi
02. 09. 2002
Dát tip
papouch: Čéče a není to jedno? Jsem tvor arytmický a rytmus mi ničivo neříká, ale jestli se v tom chceš hnípit tak můžeš já si tě zařadím do skupiny rejpalů, pár jich tam už je a všem jim říkám, že kdybych stála o hlubší kritiku tak si o ni řeknu. Já v podstatě heaju jen na to zda se veršík líbí nebo nelíbí!

Whelp
31. 08. 2002
Dát tip
Cesty jejich se mění, protože je nikde nikdo nesnese.:o)

Muawijhe
31. 08. 2002
Dát tip
Jo, některé nohy jdou, jiné se vezou, Některé voní, jiné smrdí, Pár jich je levých, pár pravých a pár dřevěných.:o))

Willi
31. 08. 2002
Dát tip
Jo a je to tím, že ty nohy rostou z prdele! :o)))))))

Adams
31. 08. 2002
Dát tip
jo, ty moje si zase pořád jdou po svých...-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru