Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrázek z negativu

31. 08. 2002
5
0
1700
Autor
Ticha_duse

Bylo tu není tu...

 

S probuzením oblékám(e) masky a večer je zase znechuceně odkládám. Těžko najít tu pravou, ze které bych se už nevysvlékl.  Na ulicích potkávám stále ty stejné tváře, přesto každý den jiné

 

"Dobrý den!" Dnes má úsměvem zalitý obličej a včera na mě řvala přes celou pavlač, kdy prý přestanu házet odpadkové pytle vedle popelnice.

(Nikdy, odmítám na ten nechutný plech sahat)

"Uctivá poklona, pani Vyškrabková." Usmívám se jak měsíček na hnoji a přitom jsem ji včera nespočetněkrát poslal v duchu kamsi.

 

Pamatuje si to? Nevím, já si vše nahrávám na diktafon, ale ten ona určitě nemá. Až zase projede celý šatník a obleče včerejší kostým, všechno ji to poví, jaký že jsem to hajzl.

 

"Nechcete pomoc s tou taškou, pani Vyškrabková?"

"To budete moc hodnej. Ještě že máme v baráku samý slušný lidi, podívejte se naproti. Ale škoda slov, s takovýma nic nenaděláte?"

 

Z domu vyšla mladá elegantní žena a položila černý pytel vedle mého. Zítra možná bude křičet na děti, ať vypadnou od těch popelnic, když je tam všude tolik bordelu.

 


alim
28. 02. 2003
Dát tip
:-))))))))))) tak jak to chodi..ze zivota..dobre...

Feeling
01. 02. 2003
Dát tip
! líbí :-) *

JosefTupý
16. 12. 2002
Dát tip
Hv: ten tajemný nájemník co stoupá vzhůru...:o)

Dabi
04. 11. 2002
Dát tip
havrani na plotu bylo víno v sudě teď tam voda bude není není tu :-) správně? ( Balada pro banditu) můj upřímný t*

Ticha_duse
04. 11. 2002
Dát tip
Dabi: Mas cerveny puntik, loupezniku :o)) dekuji.......*

Dabi
04. 11. 2002
Dát tip
:-) potěšení na mé straně :-)

Bix
29. 10. 2002
Dát tip
Ako Hvězdička :o) Hneď ma to napadlo. Zvláštne vidieť niekomu do okien - poznať cez akustiku v kúpeľni toľko a predsa nepoznať, nevedieť prečo. Páči sa mi Tvoj štýl..

Čolito
21. 10. 2002
Dát tip
pěkné típek

Bafomette
11. 10. 2002
Dát tip
ta se mi líbí moc...***

DarkMind
02. 09. 2002
Dát tip
Hmmmm..... Pekné zamyslenie...

Hvězdička
31. 08. 2002
Dát tip
...a moji sousedé nasadí masky zdvořilých úsměvů a jenom po kapsách prášky... O.J.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru