Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprvé

21. 03. 2000
0
0
767
Autor
iceduck

Slunce vychází, probouzí ráno, ležíš tu vedle mě, včera řekla jsi ano. Přišel jsem k večeru, s malinkou růží, než přišla jsi otevřít srdce se úží. Usmíváš se na mě, přivíráš víčka, dám polibek na rty, další na líčka. Stojím tam v rozpacích, jen hledím na Tebe, poprvé s jiným sám poprvé..
Saša
28. 03. 2000
Dát tip
ice-duck se prý nám rozdvojil snažil se tolik - ze všech sil snad aby zmát nás kým snad je snad aby pozval nás do ráje ....:c)))

iceduck
28. 03. 2000
Dát tip
SAŠA odhalila jsi mě.. co dodat, jen že tu cestu ještě sám hledám

iceduck
23. 03. 2000
Dát tip
Merle co ty víš třeba píšu o rozdovjenejch osobnostech (ona a zároveň on) :o) hi hi hi

Merle
23. 03. 2000
Dát tip
"s někým jiným" je ustálená (jakoby bezrodová) fráze, ale "s jiným" automaticky navozuje pocit klučičí osoby. Já bych spíš použil "poprvé s cizí", ale do tvýho autorskýho záměru ti samozřejmě nemůžu kecat. Jen jsem tě chtěl upozornit na technickej zádrhel. Tak se nemrač...:-))

Merle
22. 03. 2000
Dát tip
nejdřív je, že přišla, ale pak je to: poprvé s jiným.... zmatek v rodech?

Socha
22. 03. 2000
Dát tip
merle, to jsi teda trefil, taky jsem nad tím chvíli přemýšlel. Jinak je tam laciný rým.

Anonym
22. 03. 2000
Dát tip
Merle .. s jiným --> někým jiným.. , ale to záleží jak to chápeš sám

Eternal
22. 03. 2000
Dát tip
Dráždí to mou předtavivost, asi bych to nechtěl zažít na vlastní kůži.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru