Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemala som plakať

12. 09. 2002
5
0
997
Autor
Nilia

 

Od začiatku som vedela, že niečo nie je v poriadku. Cítila som to. Ale všetci si mysleli, že som čudná. Možno si to myslia aj teraz. A možno naozaj som. Čudná.

 

A ty si mi to nepovedal. Viem, nemohol si. Prečo som to od teba chcela?

 

Bolo zvláštne, že na obed bola mokrá tráva, hoci rosa mala odísť s ránom. Od začiatku sa mi to nepáčilo.

 

Viem, že som nemala plakať. Vždy, keď plačem, stane sa niečo zlé. A predsa som to urobila. Môžeš mi odpustiť?

 

Ak ti naozaj mohol niekto pomôcť, zrejme som to nebola ja. Vieš, že by som urobila čokoľvek.

 

Najviac ma mrzí, že som nebola s tebou, hoci som ti to sľúbila. Prepáč, nemohla som. To jediné som nedokázala.

 

A potom som videla, že už nie sú žiadne púpavy. Veď si ich mal tak rád. Nemohlo ich pár rozkvitnúť?

Nakoniec som jednu našla. Tak predsa.

Tá púpava je pre teba.

 

Ted Deireádh


Katčenka
13. 03. 2003
Dát tip
Wow,no...ta slovenstina je tak uzasnej jazyk ze i kdyby jsi psala nesmyslny text,tak bych ti dala tip a libilo by se mi to...samozrejme,ted ti ten tip dam proto,ze se mi tvoje dilko libi :)))

Nilia
03. 11. 2002
Dát tip
Čas konca

Aredhel
04. 10. 2002
Dát tip
ˇUžasné,Soni.Možno sa konečne dozvedám niečo o tebe. A nie je toho málo.Je to nádherné!* Čo znamená Ted Deireath?

Aredhel
04. 10. 2002
Dát tip
Tip*

Bix
15. 09. 2002
Dát tip
Si veľmi silná *****

zip
12. 09. 2002
Dát tip
moc hezké a zajímavé. bohužel, nemůžu to plně vstřebat. ale je to krásně ženské... tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru