Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sádra

23. 03. 2000
2
0
1782
Autor
Nefertiti

...napsáno podle skutečné události...

Sádra, to je zázrak, věru, svítí bíle-nejen v šeru. Když je v noci úplněk, sádra-módní doplněk. Naposledy zrovna dnes v nemocnici zřízenec ulil na mou nožičku moc slušivou sádřičku. Kdo ji neměl, přišel o moc, potřebuje rychlou pomoc. Dám mu návod, raz, dva, tři, jak si sádru opatří. Není nutné lámat kosti- namáhavé je to dosti... Stačí pouze šlápnout vedle, slušný výron máte hnedle. Ještě detail maličký... Mám zánovní berličky.
PS
17. 04. 2000
Dát tip
:o) berličky mě dostaly! :o) Příjemné, hravé, naivní a proto milé. Dík.

Nefertiti
30. 03. 2000
Dát tip
Díky, díky, díky...teda Merle, ty ses překonal!

jujky, mezi ostatníma láskově-jarně-uvzdychanejma je to příjemný osvěžení... :))

Jákob
24. 03. 2000
Dát tip
jůva :o)) milé :o))

Merle
24. 03. 2000
Dát tip
dost dobrý... a protože ještě nemáš tipíka, jednoho ti posílám

Ozzy
24. 03. 2000
Dát tip
lepsi vedle neslapat a o sadre si nechat zdat :)

Laďa
24. 03. 2000
Dát tip
Jo, radši sádru nikdy nechci, ať vyskáču se dosytosti.

Silvinka
23. 03. 2000
Dát tip
Nechceš vydať knižku básní pre deti? Je to veľmi milo hravé, pripomína mi to básne pre školákov od Ľudmily Podjavorinskej, ale tú asi v Čechách nepoznáte..

Nefertiti
23. 03. 2000
Dát tip
...budu o tom přemýšlet haha

AZALIN
23. 03. 2000
Dát tip
:-))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru