Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3

23. 03. 2000
0
0
799
Autor
iceduck

Té tmavé noci já měl sen. Já prosil Boha: "zastav den!" Já viděl úsměv jak záře svíček, co odrážel se do uliček. Do uliček samoty a smutnění. Smutnění po tom druhém, když tu spolu nebudem. Pouze láska život vrací tam, kde už každý zůstal sám. Oči modré jako len, v tom snu uviděl jsem. Dluhé vlasy na polštáři, jak ranní slunce na mě září. Jak ranní slunce nad mořem. Mořem zoufalství a žalu, jsem jak racek našel skálu. Skála v tvojí náruči, bezpečí mi zaručí. A podobnou skálu tam, i já snad tobě poskýtám. Když v tom náhle rozbřesk sny mi ruší, k mým prosbám jsou duchové hluší. Pln žalu oči otvírám. Však náhle že by nový sen? To nemůže být pravda, vždyť již je den. Tvá tvář nad mojí se sklání. Díky Bože, ó díky za ni. Což existuje lepší sen, než s tebou projít životem?
Naja
27. 03. 2000
Dát tip
Cim dal ctu, tim vic se mi to libi. Oproti tem prvnim basnickam jsi udelal velkej pokrok. Anonyme: kdyz nemas ani na to se podepsat, tak se do ice neser - bud od te lasky !!!

iceduck
27. 03. 2000
Dát tip
NAJA :o( ač nerad musím Tě zklamat.. tohle všechno je z šuplíku takže možná to je jedna z prvních Anonym hmm napiš a pak se skloním

Anonym
25. 03. 2000
Dát tip
tak tohle je naprosto suche. To uz ten OSUD byl teda mnohem lepsi!!!!!!!!!!!

Merle
24. 03. 2000
Dát tip
ba, ba - baba :-))

Miroslawek
23. 03. 2000
Dát tip
Neexistuje

Jákob
23. 03. 2000
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru