Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5

23. 03. 2000
0
0
1106
Autor
iceduck

Přátelství, či láska se mnou cloumá teď, jeden okamžik a mám odpověď. Jednu odpověď na mou otázku, budu snad dál mít právo na lásku. Já nebojím se Tebe však ze sebe mám strach, zda bíti se o tebe či zvrátit srdce v prach.
Merle
27. 03. 2000
Dát tip
myslím cekově zajímavější, prostě zajímavější slova, obraty a spojení, na tohle téma se obyčejný slova moc nehoděj (a to jsme jich jinak velkej zastánce)

Anonym
25. 03. 2000
Dát tip
V jednoduchosti je sila .Zatim nejlepsi basen co jsem od tebe cet a to jsem je uz precetl skoro vsechny!!!!!!!!

Anonym
25. 03. 2000
Dát tip
chtel jsm to dat jako tip ,ale jsem tu anonymne ,tkze mas smulu!!!!!!!!

Merle
24. 03. 2000
Dát tip
vím, o čem mluvíš, ale mohl jsi to napsat trošku líp (zajímavěji)

Eternal
24. 03. 2000
Dát tip
Myslím že tak jak to napsal, tak je to mnohem zajímavější, než kdyby to bylo perfektně zajímavé na první pohled. Za myšlenkou se má jít, ne jí hned na první pohled odhalit.

iceduck
24. 03. 2000
Dát tip
Merle.. líp, pro koho? Tebe? Mě?

Jákob
23. 03. 2000
Dát tip
V prach určitě ne byla by ho škoda :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru