Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálená lásko...

17. 09. 2002
1
0
1061
Autor
Broskvička

Ten pro koho to bylo se semnou rozloucil, protoze jsem zvolila lehčí volbu...ale v srdci zůstane navždy.

Když četla jsem písmenka od Tebe,

nezdálo se tak temné nebe,

to nebe co nad námi je,

které nás občas deštěm zalije.

 

Tvá jemná slova,

mne zase přesvědčila,

že pravá láska je,

že už se neskryje.

 

Nechci přestat nikdy věřit,

chci už jen šťastná být,

a každičkou noc se tulit,

tulit se k Tobě aspoň v mysli,

když Ty u mě nejsi.... 


Bacil
23. 09. 2002
Dát tip
Broskvičko, z toho si nic nedělej. V tulení a něhu je potřeba věřit, o tom jsem přesvědčen taky. Druhá věc je, že básnička obsahuje příliš mnoho banálního, laciných a zbytečných rýmů... ale neboj, to může být časem mnohem lepší...

Broskvička
19. 09. 2002
Dát tip
Nějak asi nevím o čem tu je řeč....já jsem asi vážně marťan :o)))

Borec
18. 09. 2002
Dát tip
Máš to tady fakt super...

djPes
17. 09. 2002
Dát tip
Železnou tyčí zbil kvůli snědenému párku čtyřicetiletý muž v Plzni svého podnájemníka. O čtyři roky mladšímu muži způsobil poranění, které si vyžádalo měsíc léčení. Muž je obviněn z ublížení na zdraví. Majitel bytu se těšil na pozdní večeři. Přivedlo ho až k nepříčetnosti, že mu podnájemník snědl párek. Muži se začali hádat a pak majitel spolubydlícímu uštědřil několik ran do obličeje. Nakonec sáhl po zbrani a udeřil ho s ní do temena hlavy a za krk...PLZEŇ 17. září (ČTK)

Duf
17. 09. 2002
Dát tip
A fakt si takovej tvďák Dýdžeji? Bejt tebou, vyseru se na to. Broskvi, je to dobrý*

Rivka
17. 09. 2002
Dát tip
Já se mu nedivím... Taky bych se zlobila, kdyby mi někdo pozřel večeři, navrch nájemníci jsou pakáž a nectí domácích pánů...! Ó srdce lidské, nebuď srdcem šelmy! Netrpěti takových nepořádků ve svém domě, pravil pan Faktor:c)

Duf
17. 09. 2002
Dát tip
Tak jesm si tu přečet několik básníček, a přidávám se k názoru, že bez párku se žít nedá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru