Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kupředu!

17. 09. 2002
5
0
3784
Autor
Úderník

Kdo nejde s námi, jde proti nám!!!

Jiskry bystré ve svém kruhu

lnou jen k Straně, svému druhu.

Pionýři v jedné řadě

hold vzdávají lidu, vládě.

A svazáci v dalším šiku

nebojí se zpátečníků.

Každý soudruh potom v práci

z kořistníka strach svůj ztrácí.

 

Nová doba začíná,

doba Marxe, Lenina!!!


Empty
03. 02. 2005
Dát tip
:-))))))

proconsul
11. 05. 2004
Dát tip
:-)

S dovolením také zařadím do klubu, společně s úderníkem č.1 nejlepší...t.

Armand
11. 12. 2002
Dát tip
úderník je hustec! :)))

Endif
01. 10. 2002
Dát tip
No, já ti nevim... :)

Úderník
30. 09. 2002
Dát tip
Monty_Pythone, ty jeden buřičský živle!!! Střez se hněvu Strany! Endife, jsi vskutku talentovaný, nemáš v úmyslu vkročit společnou chůzí směrem k radostnějším zítřkům s námi? Čest!

Endif
23. 09. 2002
Dát tip
My k světlým zítřkům míříme, vždy připraveni jsme, dělnickou prací pokrok měříme - třes se, Imperialisme! :)

Proč ne, Marx měl nemanželské dítě se svojí služkou a shodil to na Engelse, Lenin měl zase poměr s revolucionářkou buržoazního původu a Naděždě se vymlouval, že jede s Džugašvillim na Krym trhat menševikům stranický knížky... je to jedna pakáž...

Jo, tohle můžu, soudruhu. Tip a tip - což takhle návštěva Vystávky dastižénij naródnovo chozjájstva?

Drazí soudruzi Úderníku a Proletáři! Jak rád se dozvídám, že v té buržokapitalistické pustině ještě existuje oáza vskutku Rudé osvícenosti. Až mi to vehnalo slzu do jediného zbylého oka (však to znáte, partyzánská válka je partyzánská válka). CHEst práci!

m11
19. 09. 2002
Dát tip
nesedi mi tam ten Marx......................vadi mi takovy to slepy odsuzovani vseho "minulyho".....je mi jasny ze tady to bylo mysleny jinak............ale hazet do jednoho pytle Marxe s Leninem............................................................

Borec
18. 09. 2002
Dát tip
Máš to tady fakt super...

JohnieBass
17. 09. 2002
Dát tip
CHECHT! Lepší než Dušan Jasánek! ***TIP*** Akorát máš v předposledním řádku chybu "doby" JB

Úderník
17. 09. 2002
Dát tip
Díky, soudruhu...

Proletář
17. 09. 2002
Dát tip
Rudá slova soudruha Úderníka jsou ostrá ale správná! My víme kde je třídní nepřítel! Proletář

skromna
17. 09. 2002
Dát tip
šmankote...jen ať odpočívají v pokoji :-)))

Albireo
17. 09. 2002
Dát tip
Nesouhlasím, jsi příliš skromná. Ať odpočívají ve věčném sžírajícím vzteku.

Tynic
17. 09. 2002
Dát tip
:o) Nádhera :o)

Gastarbajtr
17. 09. 2002
Dát tip
Budovatelskou poezií za splnění plánu! TIP :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru