Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro ty kdo jsou přeumělkovaný

18. 09. 2002
3
0
1852
Autor
kobliha

Fakt vám řeknu ,že jste cvoci.

Vy si tady hrajete na VELKý literáty ,intelektuály a všemožný nevim co ještě, ale jednou si člověk přijde z vás dělat trochu srandy a vy se hned chytnete .A teď pro lidi ,co mi psali ty podařený kritiky.:

Ste na hlavu,ale hlavně ,že si tady spolu rozumíte ,vy Makovice nadrnčený ,přemotivovaný a prostě a jednoduše ste na vod-pis.

Ale zase ne všichni,teda až na pár VZÁCNÝch výjimek.


j_i_r_i_k
27. 02. 2003
Dát tip
nin, Aki: Jsem nevěděl, co pod toto "dílko" napsat, ale díky vám vím... Podle mě to vysávání není o tom, že by brigádníci náhodně vysávali brčkem, ale je to pěkná dřina, jsou přesně dané kvóty, kolik procent musí být vysáno a je na to takový strojek, který se přiloží na díru, stiskne se tlačítko a marmeláda se přesune do takové obrovské nádoby (ale nesmí se to přehnat, aby se nevcucla celá kobliha)... Jenom nevím, co s tou marmeládou potom dělají, asi ji vracejí do továrny, kde s ní plní jiné koblihy... Tak.

Aki
24. 09. 2002
Dát tip
nin: se zeptej Koblihy, páč toho už asi taky někdo vysál... :o)

nin
24. 09. 2002
Dát tip
já bych nechtěla vysávat LIDI, KTERÝ SOU KOBLIHA, ale vopravdovský kobližky. si to představ aki, taková fabrika, spousta pásů s koblihama a do toho lidi zabodávaj brčka a náhodně vysávaj... to by byla prácička, né jako tahle pakárna, po který mě bolej oči z počítače :-))

Aki
24. 09. 2002
Dát tip
nin: když já koblihy nerad... bych radši vysával v čokoládovnách... :o))

nin
24. 09. 2002
Dát tip
jsou přece čokoládový koblihy :-) (včera jsem byla ve fuckin donuts, jenom na záchod :), překvapilo mě, že tam kobliha stojí přes dvacku... ufff tahle debata by asi měla bejt v tom novym koblihovym klubu a ne tady, žejo... i když, co by mělo bejt tady? :-)))

Aki
24. 09. 2002
Dát tip
nin: čokoládu s koblihou může smíchat jedině naprostej barbar, dyť je to skoro hřích :o)

nin
24. 09. 2002
Dát tip
jasně, ale při VYSÁVÁNÍ si vezmeš jenom tu čokoládu

Aki
24. 09. 2002
Dát tip
nin: to sice jo, ale můžou se ti tam dostat drobečky, který to celý poserou... něco jako když těsně před orgasmem zarachotí manželka klíčema v zámku u dveří... :o))

nin
24. 09. 2002
Dát tip
jo, tak to jó, drobečky, manželka... jasně, to je zatracený :-) ale stejně by to byla lepší práce než cokoli jinýho, co znám

nin
23. 09. 2002
Dát tip
nevíte někdo, KDO VYSÁVÁ KOBLIHY? už se mi mockrát stalo, že jsem si ji koupila s tou dírou, ale marmoška nikde!!! myslíte, že se na to vysávání dá brigádně přihlásit?

JosefTupý
21. 09. 2002
Dát tip
jo:o)

skromna
21. 09. 2002
Dát tip
chci bejt větší a ještě větší až... budu taky v jednom pytli :-)) ale jinak..jako koblihy miluju :-))

skromna
21. 09. 2002
Dát tip
já si jich kupuju pět, ale snim čtyři..ta pátá mi většinou natvrdne

Twardowski
21. 09. 2002
Dát tip
Nevim, normalne bych se alespon trochu nad tim zamyslel, ale to by tam nesmela bt chyba: carka se pise k poslednimu slovu, cili takle: slovo, atd nikoliv: slovo .atd..

Azzazela
20. 09. 2002
Dát tip
Tedy tady se vážně věcně diskutuje.To jako jo!!! FUCK

Prokletí
20. 09. 2002
Dát tip
Už mě to strkání do jednoho pytle (chudák majitel)... ;o)))))) m.

Azzazela
20. 09. 2002
Dát tip
Majitel pytle???:-)

zoo
19. 09. 2002
Dát tip
Helejs, to je pěkná drzost! Páč termín "Makovec" a "Makovice" léta užívám pro své profesní kolegy po celý zemičce... Nehledě na to, že támhlenc na jihu loni vážně nastoupil Makovec Jaroslav. :-)))

Vio
19. 09. 2002
Dát tip
Jaký návod piss? Nemůžem být třeba nahov no? Kdo si hraje, nezlobí... pojďme si hrát na literáty, intelektuály a jánevímcoještě ;-)))

Merle
19. 09. 2002
Dát tip
další křikloun, co si chce zvednout čtenost... jen mě zajímá, proč to neukončil tám správně pohrdavým - odcházím...

Wopi
19. 09. 2002
Dát tip
Koukni se, kobliho, do nějakého tištěného textu, jak se správně píší čárky. ;-)

cvok
19. 09. 2002
Dát tip
sme cvoci!!!

Adams
19. 09. 2002
Dát tip
chechééé.-))

Climaster
19. 09. 2002
Dát tip
ty si vooostrá kobliha, přiveď nějaký podobně povedený kamarády...z pekárny...

Až tě poznám osobně, požádám o foto a o pod-pis....:o))) ty vzácná VY-JÍMKO...

Danny
19. 09. 2002
Dát tip
přeumělkovaná je pouze tato rádoby-rebelie víš kolik podobných kvazi-vtipných výkřiků jsem už na tomto serveru viděl? škoda slov... p.s. já si na intelektuála nehraju, já jím opravdu jsem... btw lepší je být přemotivovanej než prázdnej, demotivovanej

Škvarýš
19. 09. 2002
Dát tip
kobliha: jdi onanovat jinam, prde!!

Duf
19. 09. 2002
Dát tip
A kdy to bude?

tloudev
19. 09. 2002
Dát tip
Hovno jako koblížek. Máma mi ho jednou připekla.

Katerina
19. 09. 2002
Dát tip
Klidek, treba umis neco jineho, co my neumime, prece nemusis hned mit komplexy menecennosti...

gd
19. 09. 2002
Dát tip
Bezva. Akorát mi není jasný kdy a kde to bude...

eh - beeee? to vam povim, ze ten vylet loni na konopiste byl lepsi...tam bylo aspon obcerstveni. a co je tady? prd... (klasici a znalci doufam prominou nepresnost citace...) jo abych nezapomnela, co ze jsi vlastne chtela kobliho? ;-)

Miroslawek
19. 09. 2002
Dát tip
Pomerantzová: ...když to srovnám s tím výletem na Kokořín

gd
19. 09. 2002
Dát tip
Jak tohle můžeš srovnávat?!

papouch
19. 09. 2002
Dát tip
leda se zemí

Makovcová nás učila na tělocvik... byla taková sportovní a měla předkus. Ale to bude nejspíš někdo jinej...

JosefTupý
19. 09. 2002
Dát tip
už mě to strkání do jednoho pytle dost sere>:((((

Sýkorka
19. 09. 2002
Dát tip
škoda slov. Uľavilo sa ti :o). Len nám to poriadne daj!!!!

PRETVARKA

vážně nevím o co jde, promiň :-(

Gastarbajtr
18. 09. 2002
Dát tip
taky nevím, o co jde :-) viva la Sad míru! :-)

Aki
18. 09. 2002
Dát tip
tý vole, to je teda akce jako kráva :o)) nebo že by srážka? (s blbcem?) :o)

Paranoicus
18. 09. 2002
Dát tip
No faktžejo! Vodepsanej a zpátky do hrobu. Ale ... na to jsem přišel už dávno.

Miroslawek
18. 09. 2002
Dát tip
Jdi do prdele, Sašo... ;o)))

Azzazela
18. 09. 2002
Dát tip
tO FUCK NECHOD ! LEČ MUSIS CHAPAT PISMACKOU ELITU......................!! :-))

JRR
18. 09. 2002
Dát tip
Coo? Brmbrmbrmbrmbrmbrm:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru