Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snezi

20. 09. 2002
17
0
2297
Autor
Severkanova

Moje POETICKA a jen a jen POETICKA reakce na to, kdyz mi rekl, ze neni treba, aby mi to stale opakoval....

SNEZI

 

Snezi.

Dnes nerekl mi, ze mne miluje.

Zapomnel?

A...

A, ... co kdyz uz ne?

 

Kopretina povi!

Ma me rad, nema me rad, ma me rad, nema me rad, ...

NEMA ME RAD !?!

Ronim snehovile kopretinove slzy.

 

Honem, dalsi kytku, ta prvni nemela ten spravny pocet listku!

Nema me rad, ma me rad, nema me rad, ma me rad.  MA ME RAD!

Aha!

VEDELA JSEM TO!

 

Ale, ...

Jeste jednou, do tretice,

pro jistotu, ze ta druha nebyla jen nahoda, a ze ta prvni naopak byla!

Nema me rad, ma me rad, nema me rad, ma me rad, nema me rad...

NEMA ME RAD? !!!!!!

 

Ted toho prece nemohu nechat!

Potrebuji to vedet!

S urcitosti!

Dalsi kytku, ctvrtou, honem, ctvrtou!

Patou!

Sestou!

Sedmou, osmou, ...

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

 

Objima mne bila zavej.

Necitim se v ni vsak jako v perince.

Zahnedle prsty skubaji, nici listecky, tresou se.

Velke sametove oci kopretin zapadaji do zaveje a nemzikaji,

ziraji - na mou zimu.

 

Dnes nerekl mi, ze mne miluje.

SNEZI.

Snezi na mne.

Na oskubane letni louce.

 


Lorenie
30. 10. 2003
Dát tip
úžasný,moc se mi to líbí.......

Severkanova
18. 02. 2003
Dát tip
kajka, Skyvagrant: potesena, potesena ... :-)))

Skyvagrant
05. 02. 2003
Dát tip
jak mi toto originální dílko námětem i zpracováním mohlo uniknout??? Zejména mému upřimnému tipu...

kajka
24. 12. 2002
Dát tip
Tady to ale krásně zahřálo, i když sněžilo... .c§

Severkanova
09. 10. 2002
Dát tip
rebecca 13 Barbar Obema dekuji za prispevky. Moc. A, posilam vam svuj: Smrt kopretiny - ma me rad, hodne - nema me rad - ma me rad, dost - nema me rad - ma me rad - nema me rad - ma me rad, trochu - nema me rad - ma me rad? - nema me rad! Takto probehla smrt jedne kopretiny.

Severkanova
09. 10. 2002
Dát tip
studanko: myslim si, ze kdyz nekoho miluji, nema mi byt zatezko vyjadrit to, treba i denne. A kdyz to neni uprimne, tak to proboha z toho mlceni i jinak pozname, a vezmeme nohy na ramena...(takova je alespon teorie :-))) Diky za cteni. Kdyz miluje mne rekne mi "mam te rad" za den treba desetkrat... podiva se mi do oci, zasepta "lasko ma" a se mnou se svet zatoci... vezme mne za ruku, polibi na dlan, lasky da zaruku... udela kavicku, pohladi po licku, do ruky tatranku vtiskne... pusti hudbu co mam rada, lehce namasiruje mi zada, zepta se co k jidlu bych rada... v jeho ocich vidim zajem, kazdy mesic je pro nas Majem, byt by se nazyval unorem... tyto a jine veci dukazem jsou preci jeho lasky. a ja je vidim, chutnam, citim, slysim, do naruce se mu ritim, tehdy on septa: "mam te rad, chci ti to rikat naporad" :-)

Severkanova
09. 10. 2002
Dát tip
Leontyna: presne tak.... Dik za navstevu mych basni. :-)

Leontýna
08. 10. 2002
Dát tip
Je to věcné, leč velice výstižné. Prostě přesně takové, jako jsou prvotní emoce.

Severkanova
03. 10. 2002
Dát tip
Seregil: souhlasim. A je bajecne, kdyz ty samozrejme veci dokazeme "odit" pokazde do neceho noveho, nezvykleho, "special"... joooo, to je pak umeni...a kdo to dokaze udelat, pred tim klobou dolu...

studanka
03. 10. 2002
Dát tip
Někdy to člověk prostě potřebuje slyšet.A když to není upřímné?Stejně se to pozná-to raději mlčení.

Seregil
02. 10. 2002
Dát tip
Jsou věci v životě, které jsou tak jasné a "samozřejmé", ale přesto je snadno opomíjíme. Avi

Severkanova
01. 10. 2002
Dát tip
Dekuji za uznani a za tipky :-)

Blaznivkaaa
01. 10. 2002
Dát tip
Zase roztaje a nejenom sníh...*

přijde mi to...smutný :-( * klubík jestli dovolíš

Severkanova
30. 09. 2002
Dát tip
rebecca13, Barbar - diky za verse - vratim se az se jimi probrouzdam :-))) Barbar: a i na oskubane louce narostou pristi rok nove kopretiny :-) Navzdy-Tvuj: dekuji za zarazeni do klubu. Nemyslim si, ze kdyz se neco opakuje znovu a znovu (mam ter rad, miluji te), ze se to zrovna musi stat frazi... Zalezi na atmosfere, na okamziku - souhlasis? A pak nemusi clovek "mrznout v zaveji snehu"

galaxy
30. 09. 2002
Dát tip
:-)*

Barbar
29. 09. 2002
Dát tip
I po nejtmavší noci prý přichází ráno *T*

Barbar
29. 09. 2002
Dát tip
Eště jedna úplně blbá útěcha. Neplač dívko nad kytkama, nezůstaneš navždy sama Těch co by Tě chtěli, pro tvou krásnou líc Těch je kolem tebe, jistojistě víc Těch co jenom loudí, chtějí urvat cosi Ať ti není líto, ať je touha zkosí Lepší zavčas poznat, krutou pravdu – drama Než zůstávat ve lži, v záhubu jít sama Čas však všechno zhojí, zjasni svoji líc Někde na Tě čeká, na svém koni princ Už se k Tobě hrne, na svém bílém koni oči plné ohně, touhou celý voní To je pro Tě pravý, Tvůj jediný milý Ten Tě neopustí, dosmrti ni chvíli Otázka je jiná, chceš to takhle míti? Jestli ale nechceš, pošli ho do semináře.

Barbar
29. 09. 2002
Dát tip
Jiná - taky jistě stopětprocentní útěcha . Ztracená láska Někdy přijde chvíle, kdy se láska ztratí neplač, nenaříkej, vždyť je to chlap v gatích Mnoho takých chlápků, líbat by TĚ chtělo jen pro TVOJI krásu, pro tvé hebké tělo Lépe je včas poznat, pravdu nehoráznou než se spářit navždy, s lumpem, s lůzou strašnou Chvilku bude bolet naražená duše potom ale k tobě, princ bílý přikluše Přikluše na koni, na koníčku bílým a stane se na vždy, tvým JEDINÝM milým Nenech se blbě utěšovat a žeň je!!!!!!!!!!!!!

Severkanova
21. 09. 2002
Dát tip
WiruZ - hezky ten krasny teplo-zmrazeny tip z te tve obrazovky vidim az sem... Less - jsem rada, ze se ti to libi. Steve - od tebe vzdy potesi....asi uz vidis, ze moje zpusoby vyjadreni se jsou ruznorode...ale porad jeste se hledam...(v tom "basneni," samozrejme :-))) D e k u j i .

Šalvěj
21. 09. 2002
Dát tip
Tak nevím, jestli se mám smát.......? *

Albireo
21. 09. 2002
Dát tip
Tohle je skvělé, Severko! TIP

Stevenson
20. 09. 2002
Dát tip
**TT.. Libi, neco jineho a dobeee. moc.-)

WiruZ
20. 09. 2002
Dát tip
Miluju zimu. A nejhezčí zima, ta je přeci v létě. Za ten závan chladu do mého pokoje, ze kterého mi až mrazík na monitoru vykreslil roztodivné obrazce ve tvaru TIP*

Less
20. 09. 2002
Dát tip
Krásné, jsem uchvácená. T.

Ležec
19. 09. 2002
Dát tip
bombavěc

Možná bych mohl použít jiných slov, ale myslím, že tato slova plně vystihují emotivní náboj, jež mne zasáhl: "Bombavěc" :-) *t

Tak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru