Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je...

26. 03. 2000
0
0
988
Autor
Koprik

Život je překážka za překážkou Život je nic, když není tvořen láskou Život je chvíle, kdy jsem Život je, když spolu někam jdem Život je radost i utrpení Život je láska i zapomnění Život je, když jsme spolu Život je, když neklesáme dolů Život je, když jsou starosti Život je, když jsou radosti Život je, když nejsi sám Život je, když ruku v ruce s Tebou mám Život je, když tě má nekdo rád Život je, když jsi něčí kamarád Život je s Tebou spát i bdít Život je, když se mnou chceš být Život je, když odpouštíš Život je, když netrpíš Život je, když miluješ Život je, když žít chceš
Merle
27. 03. 2000
Dát tip
o životě se toho hodně nakecá... co řekl Všude, to stačí (je znát, kde byl a co Všechno tam viděl :)

sousoší
27. 03. 2000
Dát tip
a OPěT KLIšé, žIVOT JE PěKNá SRAčKA BEZE SMYSLU, TAK PROč?

Kittie
27. 03. 2000
Dát tip
Dost zidealizovanej pohled na život ne???? Nic není tak jednobarevný!

Eternal
27. 03. 2000
Dát tip
Kittie, vyzkoušej tohle vysvětlit slepci...

Kittie
27. 03. 2000
Dát tip
Eternal : Nejen zrakem vnímáš věci okolo sebe.. Zavři oči.. a "uvidíš"!

Silvinka
26. 03. 2000
Dát tip
Ty si tam napísal všetko a napriek tomu mám pocit, že je to neúplné...

AZALIN
26. 03. 2000
Dát tip
Život je takovej, jakej chceme, aby byl!

ergo
26. 03. 2000
Dát tip
myslim ze zivot to je, ale ne cloveci, spis tak zivot zvireci, jemuz by to sedlo s prevelikym obsahem, a takovim obsahem zazracnym pro kameny, ale nikdy ne zivot pro cloveka - to je moc malo, to je spis jen vnejsi udel lidskyho lopoceni, ale nikdy to nemuze byt jeho zivotem, je to ta nepodstatna cast, ikdyz nas tolikrat tak krasne formuje, clovek je nadan tvorit nove prostory, nove rozmery duchovna ale i jine, to je cim je zivy a ne spokojenim se s nejakym algoritmem, nebo bojem o spaseni, byti neni existence pro jednorazovu akci po ktery budem vsichni stastni, je to vyvoj nekauzalni - nepopsatelny algoritmem a pri tomto uvedomneni je i lidskym zivotem, promin tohle z vetsiny ani nepatri tobe, ale kdyz uz si to na kousla, bud zdrava c.

VSUDE
26. 03. 2000
Dát tip
Myslim, ze vsechno vystihne jenom to, ze Zivot JE......:o)

Eternal
26. 03. 2000
Dát tip
Život je ta nejkrásnější chvíle před smrtí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru