Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tygři

22. 09. 2002
1
1
525
Autor
Adi

24 tygrů obcházelo v kruhu. Na začátku jich vlastně ani nebylo 24 a možná ani nechodili v kruhu. Nebyli vidět, nebyli slyšet; A měla jen Pocit. Neurčitý. S přibývajícími tygry se však stával konkrétnější a hmatatelnější. Tygři se začali přibližovat a na rozsáhlých planinách tu a tam pomalu prosakovaly jejich černé pruhy. Přibližovali se zatím se sotva znatelnou krutostí. A si zvykla na hrozící nebezpečí. Ztratila ostražitost, kruh se však pomalu uzavíral a tygři dále přicházeli s tichou hrozbou. Obrovská tygří smečka náhle opustila planinu; každý si odnesl kus rozkládajícího se masa.


1 názor

Nyx
24. 09. 2002
Dát tip
Má to jednu chybu, jedinou kočkovitou šelmou, která žije ve smečkách, jsou lvi. Tygři jsou samotáři.

Philae
24. 09. 2002
Dát tip
Jo lev by tomu dal "korunu" vážně!

Adi
24. 09. 2002
Dát tip
No jo, jenze tygr je zvukomalebnejsi. Ale diky za info.

Philae
23. 09. 2002
Dát tip
Moc dobrý nápad, jen bych na tom víc zapracovala. Mohlo by z toho být mnooohem víc!!!

Deltex
23. 09. 2002
Dát tip
Zajímavá koncepce:o)

m11
23. 09. 2002
Dát tip
t!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru