Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vodka s rohypnolem

25. 09. 2002
3
0
920
Autor
Gael

 

Vodka s rohypnolem

 

Oči ne a ne zavřít. Tiskne silou vůle víčka k sobě, ale spánek sedí na cizích řasách. Rozpustit rohypnol ve vodce a loknout si. Pomalu se z ní stává schizofrenik. Ve dne člověk z davu, který splyne jako šedá barva na myším kožíšku. V noci potom nepochopená individualita tápající tmou. Jednoduchá asociace rozjede kolotoč myšlenek. Lístek je zakoupen a není možné vystoupit. Hvězda visí na obloze a úplňkový měsíc je králem okamžiku. Vrásky jsou daleko a přeci se na okně houpe malé ale. S pomocí kódovacího klíče rozšifruje jeho poselství. I přesto se umí radovat, opravdu to umí! Modrá, černá, růžová. Směs barev udávající tón. Tónuje její duši a zase je jasno. S postupující nocí se úzkost ztrácí a zas může volně dýchat. Chechtací pytlík v jejím hrudníku skončil dovolenou a začíná opět rozdávat smích. Našpulí rty do poťouchlého kroužku a opatrně vysloví tyrkysové super. Pak ještě jednou hlasitěji a nakonec úplně nahlas. Bledě modré slovo se ponoří do noční oblohy a zmizí za hroty hvězd. Chagallovy vitráže se rozsypaly a střepy padají na vlas pochodujících hlav. Realita střídá snovou fantazii. 
m11
26. 09. 2002
Dát tip
tip za téma...dobrou noc............. t

Marco
25. 09. 2002
Dát tip
tomu říkám TEXTÍK ... °° TIP°)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru