Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rande naslepo

05. 10. 2002
1
1
650
Autor
Amarela

"Prostě jen tak mě napadlo tohle napsat.Možna je to osobní,ale chtěla bych,aby všichni věděli,že jsem zamilovana!"  Tak tohle jsem napsala do svého deníčku asi před víc jak týdnem.Seznámila jsem se totiž s jedním fakt super klukem,jenže je přes tyden na vysoké.Ale o tom psát nechci,chci popsat rande naslepo.

Jednou mi moje(ted už bohužel bývalá) kamarádka dala číslo jednoho kluka, abych ho prozvonila,protože chtěla,aby jí napsal,ale ona na prozvánění neměla kredit(to taky moc dobře znám:) a tak jsem si jeho číslo uložla do telefoního seznamu mého mibilku a celý den ho prozváněla a on mě taky.


1 názor

Brunhilda
15. 11. 2002
Dát tip
je, to je dobry, naka recese, no ne?!

heh ? :-)))))

čárynka
07. 10. 2002
Dát tip
hmm, umerne veku, ale nevim, zda je to zrovna publikovanihodna zalezitost....

Narvah
07. 10. 2002
Dát tip
To je drsny! Odkud se beres? Nejses nahodou jeden z tech andelu? Z tech co misto pocitani maji v hlave obrazky?

ofčátko
07. 10. 2002
Dát tip
Asta, :o))))

Katerina
07. 10. 2002
Dát tip
a fakt ti je patnact? :-))

Méďa
07. 10. 2002
Dát tip
Inu je hezký číst si o štěstí druhejch, ale už byly i lepší...

uranium
07. 10. 2002
Dát tip
No jo všichni chytráčci jsou zase strašně na výši, to už jsme tady párkrát zažil, závidíte???? Já neříkám že si myslím že takhle začíná velkej pevnej vztah, ale rozhodně nekritizuju hned od začátku. TIP fandím Ti

Astalavista
05. 10. 2002
Dát tip
No, tak to je fakt úvaha jak Brno:)))... a zábava to musela bejt taky...

StvN
05. 10. 2002
Dát tip
no ty seš fakt jetá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru