Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Miminkovi a Mimínku

27. 09. 2002
7
0
1253
Autor
Tygřík

Tohle napsal můj 10letý syn František. Je to o něm a jeho starší sestře/zde Klokan/, Miminko a Miminek si říkají navzájem:-)))Racek

O Mimínkovi a Miminku

 

   Bydleli jednou Mimínek a Miminko v kempu nazvaném Kamenný kouzlo. A opravdu tam byly samý kamenný stany. A tak Mimínko jednou opustilo tento kemp a vydalo se do lesa vedle kempu.

   Cha, cha, cha, říkalo si Miminko, tady mě Miminek nenajde a jsem tady v bezpečí. Ale Miminko to nemělo říkat. Najednou se vynořil ze tmy tmavý stín a hnal se za ním...

   'Aáááááá, v-vlk!!! zaječelo Miminko. A dalo se na útěk. 'Iíííííííííííííííííííík!!! zahysterčilo Miminko.

   Upadlo a ucítilo drápy vlka na hrudníku, jak mu rozervávaj kůži a jak mu stříkaj pramínky krve. Nechtělo ucejtit smrt a tak...

   Mimínek ten výkřik uslyšel, neváhal, vzal kulomet a šel.

   Tfgýijtfbhnj hbgjgzbhbg uhg nbjnfgbjhgnhj b gbjjmnghjnbbgbjb hgfj j gtgmzgf!!! nadával Miminek. Šel tam odkud ten řev uslyšel a vtom vidí vlka, jak miminku chce prokousnout krk. Vzal kulomet, zamířil na vlka a stiskl spoušť. BUUUUUUM!!!

  Vlk na Miminku už nebyl, protože byl vodbouchnutej do neznáma. MIMINKO, MIMINKO!!!Miminko otevřelo oči. Brzy se uzdravilo a už nechodilo z kempu ven.

KONEC

  


ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
Tak celá rodina, jo? To bude zase práce. Racek, klokan... Nic nebudu kritizovat - každej jsme tím prošli.

Na deset let neuvěřitelná invence... a smysl pro dramatičnost děje... a hlavně ty nadávky!!! *

Abendstern
28. 09. 2002
Dát tip
celkem dokonalý, tip :-))

Albireo
27. 09. 2002
Dát tip
Pohádku s kulometem jsem ještě neslyšel. Fajn nápad, Tygře.

Theo_Retick
27. 09. 2002
Dát tip
:-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru