Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RAkovnická smršť

28. 09. 2002
5
0
1005
Autor
Darkman

Prostě prosté.....

Bylo to pozdního odpoledne asi tak v pět hodin ráno.Slunce zrovna zkrášlovalo své údy mesíčním svitem a ve vlhkém klíně svojí žadostivé konkubíny se naparovalo jako páv.Samotná osoba uprostřed náměstí se smála smíchem bezzedným.Černý orel mlsně pokukoval po Zlaté slepici a s chutí na její sladké maso si brousil svůj už tak dost ostrý zobák.Stromy se zelenaly a pod jejich korunamy se válely stovky souložících dvojic.Ježíš byl utopen "božímí" hříchy.Vrata kostela přímo hleděly na popravu onoho nechvalně známého kočovníka.Prosil a úpěl.Avšak vyšší mocí mu nebylo dovoleno žít.Vnitřní strach se rozlil celou duší a on hledíce svému cherubínovi do očí se bál.Bál se o své místo při nočních sabatech.

Nad tím vším se rozpínala mocná klepeta obřího Raka.


Kennyny
22. 11. 2002
Dát tip
to je povedený podle kritik jsem si to teda nějak pospojoval do obrazů ale úplně jistý si nejsem každopádně mě to oslovilo

Notreal
28. 09. 2002
Dát tip
* Ježíš byl utopen ''božími hríchy'' !

Gastarbajtr
28. 09. 2002
Dát tip
jo, černý orel a zlatá slepice, nerakovničáci nepochopí.. **!

Astalavista
28. 09. 2002
Dát tip
Gast: no, jak vás znám, budou to určitě hospody:)))))))))

Darkman
28. 09. 2002
Dát tip
Jo jo a velice dobrý nalejvárny....

Tichotam
28. 09. 2002
Dát tip
síla :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru