Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

McMáslo - Reality Hack

01. 10. 2002
10
0
4422
Autor
Máslo

máslo hack01


0% lies, 0% violence, 99% hamburger, 99% fun, 100% buttery.division
 <----- cut ------------------------------------------------------>

 	kdy

 10.10.2002 18:00

 	kde

 praha, McDonald's, vodičkova ulice
 brno, McDonald's, náměstí svobody

 	co

 ve výše  uvedenou dobu se  všichni účastníci  dostaví k výše
 uvedeným  provozovnám.  stoupnou si nenuceně  před výlohu  a
 budou pozorovat dění uvnitř po dobu  15 minut. poté odejdou. 

 	jak

 účastníci během pozorování nebudou skandovat,  nebudou mávat
 transparenty,  nebudou nikoho o ničem přesvědčovat.  prostor
 kolem  dveří nebude zablokován,  nikomu nebude bráněno ani v 
 příchodu ani v odchodu.  na případné otázky budou  odpovídat 
 slušně, dle vlastního uvážení a pokud možno inteligentně. na 
 místě konání nebude nic vysvětleno ani odhaleno.

 	proč

 neznáte či nemáte důvod se účastnit? pak tam nechoďte.
 víte proč? to je dobře.


 	reality hack.

 (aneb jak to pěkně napsali naši slovenští kolegové)

 nechceme sa iba necinne prizerat, ako sme vtahovani do sedej
 pritomnosti,  transformovanej v  okamihu na  davno zabudnutu
 minulost, stat sa nemysliacou sucastou konzumneho mechanizmu
 spolocnosti.                                                

 nechceme  prichadzat  kazdy den zo  sedej  prace,  po sedych
 uliciach do  sedeho bytu.  jest zradlo zo supermarketov, mat
 velke  pivne brucho.  obliekat si stale tie  iste sede saty,
 zit  svoje  sede  zivoty a  jedinou  farebnou  vecou v nasom
 nudnom a prazdnom byti bude tv.                             

<----- cut ------------------------------------------------------>
stay tuned.     more to come.     buttery division enjoys the ride

máslo hack01

Semeno
30. 10. 2002
Dát tip
*avi

Nuitík
30. 10. 2002
Dát tip
:o))

Máslo
16. 10. 2002
Dát tip
rebecca13: díky za info. ab001 neznám a nechci se znát. s jejich akcí nemáme a nechceme mít nic společného.

Astalavista
14. 10. 2002
Dát tip
Jo, už jsem to psal u Lucie, že na celej ten to opět nebude, ale na pivko zaskočim:)

Mpj
13. 10. 2002
Dát tip
Já jsem tam žádný známý tváře nepotkal, ale ono to možná bude asi tím, že tváře písmáctva neznám ;-) Pokud budu ve městě, tak se návštěvy Smíchovskýho nádraží zúčastním :)

Máslo
13. 10. 2002
Dát tip
servery: kompost.cz, underground.cz, prdel.cz krom toho několik menších, zmínky na několika osobních stránkách, zmíněno na diskusních fórech - např. mageo.cz, nyx.cz, okoun.cz, hofyland.cz, lopuch.cz, rave.cz, kyberia.sk, thc.sk... a možná nějaké další, těžko říct. cca 20 vytištěných pozvánek viselo různě po Brně, hlavně na nástěnkách na fakultách a na kolejích. reportáž z hacku bude (možná) v pořadu Čajovna na ČRo3 - Vltava. no a co se týče počtu lidí potřebných k organizaci: stačil by jeden. byli dva. 1. na vytvoření stránky, 2. k nahrání na server. na místě už nebyl potřeba nikdo, protože proč taky :) vzhledem k tomu, že máslo.cz mělo od 1. do 10. října návštěvnost přes 40 000 hitů a 8 000 unikátních návštěv, není to tak zlé :) na naše stránky se dívali i lidé z Japonska, Jihoafrické republiky nebo Austrálie ;-)

papouch
13. 10. 2002
Dát tip
na Smíchovským nádraží prej mají papoušky, tak je ode mě pozdrrravujte :-)

Mpj
13. 10. 2002
Dát tip
tak v tu dobu se bohužel nacházim v Reichu :((

Astalavista
13. 10. 2002
Dát tip
"opakuji pro další příchozí: " Tady je to už fakt jak na nádraží....:)))

Skoda ze sem tam nestihl dorazit..ů-((

Merle
10. 10. 2002
Dát tip
když odpadne šerm, možná se tam objevím s mečem na zádech ;)

Toxman
10. 10. 2002
Dát tip
Obávám se, že nikolivěk. Zmíněný KačerDonald se nachází na takovém detašovaném pracovišti, že bych se tam musel nechat teleportovat nebo dopravit jinak: třeba takto :-)

Mpj
10. 10. 2002
Dát tip
Já tam dneska razim :-))

Koom
10. 10. 2002
Dát tip
Merle: Kdyz na v zadech..

Mpj
10. 10. 2002
Dát tip
Tak lidi, přiznejte se, kdo tam byl. Mně osobně připadalo, že lidu tam bylo docela dost ;-)

Koom
10. 10. 2002
Dát tip
Ja;)

Koom
10. 10. 2002
Dát tip
Skoda. Priste Dlouhy vlasy v ruzovy nebo fialovy gumicce a modra bunda sem ja;)

Koom
10. 10. 2002
Dát tip
skleroza

Koom
10. 10. 2002
Dát tip
Muzem tam udelat frontu a kazdy si koupi jedno lizatko. Este je tam ten papousek?

Koom
10. 10. 2002
Dát tip
Ale fronta lidi stojicich na lizatko.. To mu musi udelat reklamu;)

Tak nevím

tOjik
09. 10. 2002
Dát tip
mYslim si, ze fsechno bylo us receny, jak ze stranz jedne, tak druhe. akorat se mi nelibi. ze nekdo pouziva termin "zmanipulovane dav" tam de prece kacdej dobrovole a kdo hovori o nakym obtezovani a demostracich, mel bz si to znova precist. uranium: bananz jim, cokoladu ne.

uranium
09. 10. 2002
Dát tip
A jinde se krávy nezabíjí? Jenom pro Mc? Proč nejdete před jatka? :o) NEvím jestli by Tě pobavilo, kdyby Ti někdo čuměl do jídla. A sám přiznáváš že je spousta věcí horších, tak proč se všichni fixujete jenom na Mc? Z pohodlnosti? Ona piju čaj, používám počítač, někdy jezdím v autě, to je pravda. Ale nadávám pak Mc? TO ne. Když někdo na něco nadává měl by být důsledný. TO ale dost dobře njde a to je např. důvod proč nikdy proti Mc vystupovat nebudu, nebylo by to spravedlivé. Samozřejmě že nikdy nejde obsáhnout všechno a je úpravda že aspoň snaha něco změnit má význam. Proč ale pořád jen Mc???? Nebo ještě KFC jak velká změna.

uranium
09. 10. 2002
Dát tip
jo ještě avi. a to vytrhování vět není nejštastnější, to bys viděl jak bych pak mohl sestříhat to Tvoje :o)

Toxman
09. 10. 2002
Dát tip
Máslo: No já jen, že tu nevyskytuje. Jinak upřímné gratulace. Podařilo se Ti rozproudit pěknou diskuzi, sice ne vždy k tématu, ale co na tom - Máslo :o))

Gastarbajtr
09. 10. 2002
Dát tip
já zejtra tak leda budu meldovat: pane podplukovníku, dostavil jsem se k odvodnímu řízení...

Shakul
08. 10. 2002
Dát tip
uranium:

"Aha tak pseudointelektuálové, kteří se cítí někam zařazení, když můžou nadávat McDonaldu"
Tam nikdo nadávat nebude, tam se bude jen pseudointelektuálně zírat. Jinak by to přece celé ztratilo smysl a nebylo by to už ani trochu směšné.
A pseudointelektuál je nádherné slovo, to budu používat :-)

"myslím že těchto 15 minut, by se dalo využít mnbohem prospěšněji, než si hrát na drsnýho nezávisláka"
Opravdu? Třeba diskutováním s bandou pseudointelektuálů pod tímto dílem, že. Věru velmi prospěšná činnost. I ten nezávislý drsoň zírající na McDonalda alespoň pobaví náhodné kolemjdoucí a to je činnost bezesporu prospěšná, protože lidé v ulicích nevypadají příliš vesele.

"Ptám se všech z Vás drsných protestujících, jestli jíte třeba banány a čokoládu jak už jsem tady psal a nikdo mě neomluvil."
Tak já tě klidně omluvím. A dokonce i odpovím. Ano, banány i čokoládu jím. Sice hodně málo, ale to asi není důležité.
A jak jsi na tom ty? Piješ kafe? Piješ čaj? Pozřel jsi někdy třtinový cukr? Jezdíš autem? Nebo autobusem či vlakem? Nebo vlastníš nějaké plastové výrobky? Víš co se kvůli ropě děje v Nigérii? A používáš počítač? Slyšel jsi někdy něco o otřesných podmínkách, za jakých jsou v Asii vyráběny nejlevnější počítačové komponenty? Nosíš oblečení? Jsi si jistý, že nebylo vyrobeno v rozvojové zemi? A jíš maso a masné výrobky? Třeba želé nebo sýr? Do sýrů přidávají fakt příšerné věci.

"Za nima je totiž mnohem víc bolesti a všeho než za blbým McDonaldem."
Promiň, ale to je naprostá blbost. Nemůžeš přece vzít dva různé souhrny bolesti a porovnávat je, zvlášť když v globalizovaném světě naprosto všechno souvisí se vším. Třeba i v tom McDonaldovi mají kafe a čaj. Kvůli hamburgerům zase třeba umírají miliardy nebohých krav. Je např. utrpení miliónu krav méně hrozné než utrpení jednoho člověka? Na to nelze odpovědět, protože taková otázka je naprosto nesmyslná. Stejně jako tvrzení, že za McDonalndem je mnohem méně bolesti než za banány.

"Jenže to byste asi v televizi nebyli že, kdybyste se rozhodli nejest banány,"
Teď jsi mně dostal. Jestli se těch pár písmáků dostane do televize, zaplatím ti pivo :))
Ale bylo by to pěkné, alespoň by Písmák konečně měl nějakou reklamu :-)

"nechápu proč je McDonald brán jako symbol, všeho zla v moderní době, našlo by se sto lepších a výstižnějších, ale je to pohodlný a v módě, mít něco proti Mc."
Ano, je to v módě a právě proto je ten (dle mého názoru) "protest proto Mc a proti protestům proti Mc a tudíž protest proti sobě" svolán přec Mc. Protože jinak by to vypadalo jako protest, kdežto takhto je to naprosto směšná akce, což je patrně úmysl. Mnozí to nechápou, což je to naprosto normální, protože každý myslí jinak a to je moc dobře. Kdyby tady nebyly žádné kritické hlasy, bylo by to přinejmenším podivné.

"já se tam taky nestravuju"
To já jsem byl i v thajském McDonaldu. Vypadal a chutnal stejně jako ty naše. To je hlavní výhoda Mc - člověk přesně ví co dostane, což se o hospodách a restauracích říct nedá.

"Ekologům vzkazuji ať si všimnou že narozdíl od asijských bister má Mc všechno balené do papíru a má určené koše na tříděný odpad, ..."
Tady jseš zcela a naprosto mimo. Tak mimo, že bylo dosaženo vrcholu mimoňovitosti. Sděluji ti tímto všeobecně známou a velice závažnou skutečnost: Nesnědené zásoby v Mc jsou likvidovány, přestože jsou ještě naprosto v pořádku a dokázaly by nasytit milióny hladových dětí. Tak.
Teda ne že by na tom až tolik záleželo, mezi plýtváním v Mc a hladovějícími dětmi není zas tak moc přímá souvislost. Ale zmínil jsi ekologické aktivisty, tak jsem si to nemohl odpustit. A vůbec - stačilo by přestat žrát maso a hned by bylo potravy tolik, že by se možná lidé na celém světě mohli přežrat k smrti...

"Každej si může rozhodnout co bude chtít, dělat, a to že vy jste se rozhodli jinak, neznamená že můžete nějak obtěžovat Ty, co se rozhodli to udělat po svým."
Ty se tu vlastně snažíš říct přesný opak té první věty, že? :))

"Nikdo se kvůli vaší akci nezmění."
Ale změní. Dokonce i v tvém mozku se už díky jim přetvořily miliardy synapsí. A to je obrovská změna. Něco podobného a zároveň zcela jiného se odehrálo v mozcích dalších lidí. Pokud nějaká takováto směšná nenásilná akce způsobí alespoň chvilkové vypadnutí z doživotního koloběhu "pracovat, konzumovat, spát", potom je pro lidstvo prospěšná.

"Vaše svoboda končí tam kde začíná svoboda druhých...."
A opravdu ta kace někoho omezuje? Vždyť naopak poskytuje znuděným návštěvníkům Mc důvod pro zasmání :))
Kromě toho ve skutečnosti platí "Co není zakázáno, to je dovoleno" - tuto zásadu ustanovují zákony a prosazuje ji establishment, jehož hlavní součástí jsou lidé stojící za mezinárodními společnostmi. Jako třeba Mc. Ale uff, teď jsem si to všechno zkazil...

"přirovnání o Auschwitzu byla pěkná ubohost"
A proč? Pěkná ubohost byla naopak ta Inteligentmousova věta, která ho vyvolala:
"delal bych jakoukoli za praci, za jakýkoli plat, za jakychkoliv podminek"
Ufo jen názorně ukázala, že používat silácké slovo "jakýkoliv" je blbost. Posunula Inteligentmousovo stanovisko do krajnosti, nic víc. Nemá se za co omlouvat. A my ostatní (ať už jsme uvnitř či vně McDonaldu) bychom se měli podobným siláckým tvrzením vyhýbat jako čert kříži.


Shakul
08. 10. 2002
Dát tip
Inteligentmouse: "Ja jsem jen chtel rict, ze me vyhovuje zivot jaky jsem vedl a vedu. Jsem i ochoten obetovat cast mich prav a svobod pro to, abych mohl mit a vychovat sve deti."
A jak moc velkou část svobody bys byl ochoten objetovat? Určitě existuje nějaká hranice, za kterou bys nebyl ochoten jít. Tu hranici máme ale každý jinde a nemůžu tak proti tomu říct vůbec nic.
Ty zkus zase pochopit druhou stranu. Já se třeba pohybuju přesně na hranici, kdy si nejsem jistý, jestli bych svým zmnožením jen nepřivedl na svět další trpící tvory, ať bych byl sebelepším otcem. Dokonce se sám sebe ptám, jestli má vůbec člověk morální právo mít děti. Snad si to ujasním až budu starší.
Buď rád, že máš v tomto jasno a každý den se modli, aby tvé děti na tom byly stejně.

"delal bych jakoukoli za praci, za jakýkoli plat, za jakychkoliv podminek, jen pro to, abych mohl rict me deti jsou zabezpecene a nemusim se bat, ze me zitra vyhodi z prace." Tohle ti nevěřím. Jakékoliv je příliš silné slovo. Viz. Ufo, která to dovedla ad absurdum.
A ještě malá poznámka - jistotu, že tě nevyhodí zítra z práce, nemáš prakticky nikdy. Leda bys byl živnostník, jenže ten zase podniká sám za sebe a ručí celým svým majetkem, což je dost brutální.

"Jidlo u Mac Donalda mi nechutná a ani se mi tam nelíbí, tak tam nechodím." To je dobře.
Ale znám dost dospívajících, kteří tam chodí jen proto, aby zapadli do kolektivu. To jsou ty víše zmíněné trpící děti. Uprostřed blahobytu. Protože blahobyt je sám o sobě na nic.
Podivuhodné na tom všem je, že ti samí lidé si tam leckdy přijdou později rozbýt výlohu dlažební kostkou. A tohle všechno je nezdravé. Otázka je, jestli akce typu McMáslo něco změní. Obávám se, že nikoliv :-(

Shakul
08. 10. 2002
Dát tip
máslo: Bylo by to celé mnohem lepší, kdyby tam nebyl ten odstavec začínající "aneb jak to pěkně napsali naši slovenští kolegové". On totiž způsobuje nežádoucí asociace.

Kombajn
08. 10. 2002
Dát tip
tahle diskuse je celkem slusny hnuj. Nevyhoda toho je, ze kazdy to asi vidi trochu jinak. Popravde spis me to znechucuje a odrazuje. Ale ten napad prijit tam a jen se tam tak divat dovnitr, jemne se usmivat a znervoznovat lidi (jak vam bude kdyz se na vas bude divat pres sklo zastup usmivajicich se a KLIDNYCH lidi ???) Neni neco spatne ?? Jsou mimo oni nebo ja ? neni mimo svet ??? maslo hack 01 je obranna reakce casti spolecnosti, ktera nechce byt otrokem doby. Kdyby neprisla revoluce, byla by to prave tato cast obyvatelstva, ktera by brojila proti systemu. doufam.... a ted par reakci. uranium: Každej si může rozhodnout co bude chtít, dělat. A PRESNE TAK BUDU CINIT (a nebudu nikoho omezovat) UFO: CO je tak záslužného na vlastní existenci a rozplození, jež předpokládá další a další rozplození, zachování rodu, radostí, smutků, pojídání stravy, vyměšování atp.. NIC, neni to snad ani instinkt, jen nauceny reflex. Dela se to tak tisice let. Jenze sorry, ja si to budu delat po svem. Inteligentmouse: Jestli bys delal JAKKOUKOLIV praci... velkej respekt, fakt. a taky velka litost.

Máslo
08. 10. 2002
Dát tip
ale, ale, děti moje, nač takové hádky? shakul: máš tam logický spor. v prvním textu říkáš, že naše akce něco určitě změní, ve druhém tvrdíš opak :-) inteligentmouse a uranium: neznáte či nemáte důvod se účastnit? pak tam nechoďte. toxman: obě adresy existují, ale pište radši na osvícené, opravdové či jsem :-)

Koom
08. 10. 2002
Dát tip
Shakul: Diky zes to tak krasne rekl i za me, neobdareneho takovou vyjarovaci schopnosti a touhou;) Jedina malickost ktera se mi nelibi je mirne 'ublizeni' (ve velkych uvozovkach) tem sedicim uvnitr, ale to nema cenu pitvat.

Whelp
08. 10. 2002
Dát tip
Velmi zajímavé.:o) Mimochodem, je možné příště uspořádat podobnou akci i v Českých Budějovicích na Lanově třídě? :o))

uranium
07. 10. 2002
Dát tip
tojik: chtěl bych se zeptat jíš banány nebo čokoládu???

Ja jsem jen chtel rict, ze me vyhovuje zivot jaky jsem vedl a vedu. Jsem i ochoten obetovat cast mich prav a svobod pro to, abych mohl mit a vychovat sve deti. Mam hodne cilu a v zivote bych chtel neco dokazat, ale vsechny cile, at uz jsou jakekoli bych obetoval pro to, abych mohl zit se svou rodinou, delal bych jakoukoli za praci, za jakýkoli plat, za jakychkoliv podminek, jen pro to, abych mohl rict me deti jsou zabezpecene a nemusim se bat, ze me zitra vyhodi z prace. A doufam, ze az budu mit rodinu, ze budu hrdy na co a kdo jsem, protoze jsem schopny se postarat o ty na kterych mi zalezi. Mozna jsem idealista, ale cekam to i od ostatnich a toto co se tu planuje mi připadá směšné!. Jidlo u Mac Donalda mi nechutná a ani se mi tam nelíbí, tak tam nechodím. Ale ani nechodim obtěžovat spoluobčany, kterými možná někdo opováženě či neopováženě opovrhuje. To je můj názor.

upřímná
07. 10. 2002
Dát tip
Plně s vámi souhlasím,zelbohumi neni umozneno se dostaviti. Tak na vas Pismacci budu myslet...........

uranium
07. 10. 2002
Dát tip
Aha tak pseudointelektuálové, kteří se cítí někam zařazení, když můžou nadávat McDOnaldu, já se tam taky nestravuju, ale nikomu to neberu a asi by mě vadilo že kdybych tam chtěl jíst, aby mě nějakej zmanipulovanej dav, čuměl do jídla, a přirovnání o Auschwitzu byla pěkná ubohost a sprostý vůči inteligentmouse, ufo by se měl omluvit. Ptám se všech z Vás drsných protestujících, jestli jíte třeba banány a čokoládu jak už jsem tady psal a nikdo mě neomluvil. Za nima je totiž mnohem víc bolesti a všeho než za blbým McDonaldem. Jenže to byste asi v televizi nebyli že, kdybyste se rozhodli nejest banány, nechápu proč je McDonald brán jako symbol, všeho zla v moderní době, našlo by se sto lepších a výstižnějších, ale je to pohodlný a v módě, mít něco proti Mc. Ekologům vzkazuji ať si všimnou že narozdíl od asijských bister má Mc všechno balené do papíru a má určené koše na tříděný odpad, takže ať žijou nudle na umělohmotném tácku jen když to nebude od Mc a my intelektuálové budeme drsně nekonvenční že?

uranium
07. 10. 2002
Dát tip
ještě něco, já taky nejsu zrovna žhavej do toho, chodit ráno na 7 do práce a večer utahanej nazpátek a pořád všechno stejný dokola. Ale každej si může rozhodnout co bude chtít, dělat, a to že vy jste se rozhodli jinak, neznamená že můžete nějak obtěžovat Ty, co se rozhodli to udělat po svým. Nikdo se kv´ůli vaší akci nezmění, jen otrávíte ještě víc život, několika lidem. Na tom nevidím nic prospěšnýho. Nezapomínejte že vaše svoboda končí tam kde začíná svoboda druhých....

Moc nerozumim dotazu. Na co se ptas? Na me cile, nebo na to, zda bych vzal praci dozorce v takovemto zarizeni, coz se mi zda dost absurdni otazka?

Co je na takovém životě špatného????

uranium
06. 10. 2002
Dát tip
co to zase je?? nějaký pseudointelktuální, svět spasující výboje? myslím že těchto 15 minut, by se dalo využít mnbohem prospěšněji, než si hrát na drsnýho nezávisláka. škoda že nejde antitip

tOjik
06. 10. 2002
Dát tip
bUdu tam.T. inteligentmouse a uranium: vy mozna ste "obeti" konzuniho zivota a nemate proc vyjadrovat svuj nenucenej obpor k tomuto zpusobu zivota-nechodte tam.esi mate zajem, reknete mi a ja vam reknu svuj nazor, vy reknete svuj nazor mne a muzem podebatovat.

Gastarbajtr
05. 10. 2002
Dát tip
10. 10. jdu na svůj třetí odvod, tudíž jsem pro akci nepoužitelný....

tloudev
04. 10. 2002
Dát tip
ty svine potkani ne a ne vylezt z toho svyho kutlochu :(

Toxman
04. 10. 2002
Dát tip
Máslo: A musím zírat zrovna do výkladu ? Co kdybych se jen tak blbě xichtil na jídelní lístek (dá-li se to tak nazvat) a pořád nad vším udiveně kroutil hlavou (no jestli vlastní, to si ještě rozmyslím) :o)))

Kombajn
04. 10. 2002
Dát tip
Ja nevim, kazdej tu mluvi o antiglobalizacni akci a pritom v textu o tom neni zadna zminka. Myslim ze at uz je pod prezdivkou maslo kdokoliv, tak je bud blazen nebo genius. Jde asi jen o recesi. Mozna je ucelem nekoho vykolejit nebo je to snaha zustat trochu normalni a delat veci ktere nekdo jiny nedela. Mozna jde jen o to ze si ti lidi reknou, ze budou delat to co chteji i kdyz to nikdo jiny nedela. Mozna... mozna.... mozna... Nevim, ale ten napad se mi libi.

Toxman
04. 10. 2002
Dát tip
Možná by bylo dobré začít konečně vybírat vstupné, sepsat pravidla a sjednat (nejlépe finanční) sankce za porušení mlčení či případné nepatřičné "tlemení" DO a Z výlohy :o))) Podrobnosti jistě rád poskytne sekretariát na adrese: tlouci@maslo.cz a kdyby ta adresa snad náhodou neexistovala ;-), tak postmaster@maslo.cz si s tím už nějak poradí :o)) Nastloukanou :))

ofčátko
04. 10. 2002
Dát tip
:o))) doufám, že tam nebudu samo :o)

alina
03. 10. 2002
Dát tip
Mpj: no, možná by to stálo za dohodu :o)) - s těma, co na vás budou čučet u mekáče ... že by pak jako na vás šli eště čučet skrz tu hospodu ;oD))

Wopi
03. 10. 2002
Dát tip
alina: :)) A mě taď napadla akce (viz Astalavista)!! Půl lidí by zíralo dovnitř a půl by vejralo zevnitř ven. A ve vší vážnosti a tichosti! Chachá - do toho bych šel! :))

Merle
03. 10. 2002
Dát tip
zírání mám nacvičené jen na hezké holky, takže se teprve uvidí, na který straně budu... :)

nin
03. 10. 2002
Dát tip
Nevím proč, pořád mě u tohohle napadá školní báseň Tvář za sklem - nebo nějak tak - od Wolkera myslím, jak ten chudinka hladovej chlapeček zírá, jak se v teple cpou :-) Mně se jednou stalo, že jsem si v šest ráno v zimě dala sraz u metra Nádraží Holešovice - a tam fakt není jiný teplý místo, tak jsem tam seděla nad tím jejich čajem jako jedinej zákazník a oni kolem mě šudlali hadrama stolky a pak začali čistit i ten můj, kde jsem ještě seděla! Mimochodem, v těch Holešovicích mají skvělou věc, část výlohy je tvořená zrcadlovou plochou, takže tam občas člověk vidí nádražního tuláka, jak si těsně u vchodu nípe boláky na obličeji - a šik za pultem je z toho zhnusenej :-))

Toxman
03. 10. 2002
Dát tip
Wopi: Nic proti nadnárodním společnostem, ale už mě nebaví... Jdu protestovat před benzínové pumpy a hotovo :o)))

gd
03. 10. 2002
Dát tip
Já jdu protestovat do Dejvický sokolovny. Dám si protestguláš se šesti a pivo.

Digero
03. 10. 2002
Dát tip
A ja si pujdu sednout do mekace divat se jak mrznete :)

Máslo
03. 10. 2002
Dát tip
_jiko_: prosím? proč to prosím považuješ za antiglobalizační action? kdyby to byla demonstrace, tak budeme něco říkat, něco hlásat, nebo tak podobně. mám ten dojem, že jsi to snad vůbec nečetl - jde o to, udělat si legraci z másla. fór je v tom, že na rozdíl od demonstrací se prostě jen tak sejde parta lidí. a tak trochu hacknou realitu. nemám rád mcjídlo. mám rád klobásky se zelím. ale nikomu je nenutím, stejně jako nikoho nenutím nikam chodit, nenutím ani svoje názory. jsem velkým zastáncem globalizace, např. internetu, a mnoha jiných vymožeností. možná to zde některým nedošlo, ale tohle je svým způsobem dvojí parodie: na mcdondu a na antiglobalizátory... pokud to z výše uvedeného textu není někomu jasné, tak to tedy máslo.cz prohlašuje teď. kdybyste četli předchozí díla másla, možná byste to pochopili. jinak tvořivosti se meze nekladou, můžete klidně udělat skupinku uvnitř, která bude mávat těm venku ;)

alina
03. 10. 2002
Dát tip
Máslo,...ehmmm.....já sem tu za negramotnou :o))) Mohlo bys mi, prosím, blíže vysvětliti terminus technikus hacknout realitu?!?!?!!!! ...sorry, fakt jsem v tomto ohledu nepostižena :o)) *o*

Koom
03. 10. 2002
Dát tip
Souhlas s JiKo, ale pisu si do kalendare, sem pro kazdou zhovadilost;)

Mahoney
02. 10. 2002
Dát tip
dokonalé :)

Climaster
02. 10. 2002
Dát tip
uuu..to mě sere, že tam nebudu moct jít...sakra sakra sakra...nemůže to bejt oden dřív?...chm

JiKo
02. 10. 2002
Dát tip
čím dál tí víc mi přijdou tyhle antiglobalizační action k smíchu a začínám pokládat jejich aktéry za dementy. Proč? Páč když někdo nechce dělat to co píší slovenští kolegové, tak má šanci prostě žít jinak "nešedivě". Nevím proč dáváte vlastní neschopnost prožít svůj život podle svého za vinu nějakým nadnárodím společnostem? Podle mě je to jen hledání umělého nepřítele: "To ono za to mohou", říkáte. Ale za co? Za šeď vlastních dní? To je poněkud trapné. Konzum jako takový vám nic nevnucuje, ale vy se stále stavíte do role těch co ví, těch co musí ostatní poučit o vlastní nadřazené pravdě. Měli byste se spíš držet hesla: Žij a nech žít

Wopi
02. 10. 2002
Dát tip
Taky je zajímavý, jak se protestuje zásadně u hambáčů. Ještě jsem neviděl někoho protestovat u nadnárodních společností dělajících značkové botky nebo značkové oděvy. Asi to bude tím, že jsem viděl v davu protestujících u McDonalda na protestujících samé nápisy Kenvello, Killtec a co já vim. :)))))) Ach ta lidská důslednost :))))

Astalavista
02. 10. 2002
Dát tip
To je docela dobrej nápad, ale jestli bude zima, budu z druhý strany výlohy...:)

Mpj
02. 10. 2002
Dát tip
Astalavista: A to zase není tak blnej nápad: Rozdělíme se na dvě skupiny a jedna bude sedět vevnitř a něco do sebe cpát a druhá stát venku a navzájem na sebe budem civět :-)))))

Miroslawek
02. 10. 2002
Dát tip
(poslední) Mpj: super, to je nápad... tak do toho bych šel... jen mám dilema mám rád teplo a nerad hambáče od M.C. Donalda (zcela neideologicky)... takže nevím, kterou stranu bych zvolil...

Mpj
02. 10. 2002
Dát tip
Wopi: Na tom něco bude, ale opravdu. :( U těch bot je to složitější, u nás není zrovna nějakej velkej výběr bot, který nejsou od nadnárodních společností, teda pokud nenakupujem u vietnamců, ale ti taky jsou vlastně nadnárodní... :) Nikdy jsem se na to přesně nezaměřoval, ale těch lidí s různejma značkama na hadrech nemůže bejt zas až tak strašně moc (nezapomeň, že to toho počtu nelze počítat takový značky jako Adidos se čtyřma pruhama, Niki apod ;-)) Miroslawek: Tak si dáme sodovku (nebo jestli tam maj pivo... i když to se mi nezdá moc pravděpodobný, že by tam prodávali i něco zdravýho...), protože Mpj taky není chladnomilný tvor a ještě by se nastudil :-)

Miroslawek
02. 10. 2002
Dát tip
mpj: radši pivo... pudem do hospody... tam mě nechají zírat i déle než 15 minut ;o)))

Mpj
02. 10. 2002
Dát tip
Miroslawek: Po toho mekdonaldovi bych si určitě šel někam spravit chuť :x))) Ale dřív by jít do hospody cenu nemělo, protože tam by na nás necivěla skupina lidí zvenku :-))))))))

Mpj
01. 10. 2002
Dát tip
Opravdu zajímavá akcička :-))) Jen se mi nějak nechce věřit, že by to skončilo jen u koukání :-((

tloudev
01. 10. 2002
Dát tip
nechceme sa iba necinne prizerat, ako sme vtahovani do sedej pritomnosti, ... hmmm, a budem u tomo McBucka jen tak stat a vokounet... juchu!

Wopi
01. 10. 2002
Dát tip
:)

Merle
01. 10. 2002
Dát tip
:)) vizír

gd
01. 10. 2002
Dát tip
to je škoda. v šest zrovna končím ve své šedé práci a nestihnu se tam šedýma ulicema dostat dřív než v půl šedmé. ale občas na ně tady koukám. jen tak. izolovaně.

Toxman
01. 10. 2002
Dát tip
A teď nevím jak se do té výlohy mám dívat. Smutně, vesele, hladově či jen takovým máselně zkaleným pohledem ? :o)))

alina
01. 10. 2002
Dát tip
:o)))))))))))))

nin
01. 10. 2002
Dát tip
:-)))

MM
01. 10. 2002
Dát tip
hehe... tak to se prijdu "podivat" :)) mpj: proc myslis, ze nezustane jen u koukani? jako ze nekdo nakonec nevydrzi a pujde si dat McMenu? :))))

škraboška
01. 10. 2002
Dát tip
Nemám rád hromadné akce. Ale budu doma protestně jíst chléb s máslem. *

Mpj
01. 10. 2002
Dát tip
MM: No, kdo ví, ale já bych si tam došel tak na záchod :-))))))) Když tak přemejšlim, tak se tam objevim teda pokud stihnu do centra dojet za půl hodiny - Ale ten čas mi v dnešním stavu pražský MHD připadá tak trochu jako utopie :-(((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru