Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba

29. 03. 2000
0
0
957
Autor
damienD

PROSBA... Obraz prvy, odrazov mnoho. stojim tu v burke bez bohov Cakam na TEBA neviem zit bez TEBA myslim stale na TEBA asi lubim TEBA, si moja zivotna potreba. Prosim ta ostan pri mne nech si ta vychutnam. Obraz druhy, odrazov menej. Mas krasnu, hebku pokozku Daj ruku, odrezem si z nej trosku Kam utekas ? Mozno som iny, neviem preco jednoducho nemam rad leco. Pozeram na teba, na tvoju tvar na tvoje krasne telo... Do riti, viac adrenalinu by to chcelo ! Obraz treti, odrazov malo. Tisko, neboj sa, nehnevam sa, Mozno som iny, vo vrecku papiere, ceruzka a ziletky... Ostre, chladne, vzdy pripravene vrezat sa do TEBA, do tvojej tepny... Tisko, neboj sa, nebude to boliet si len moja, musim ta odrezat... Musim ? Az budem bezmocny, odrezem ta zo sveta Az budem bezradny, odrezem ta zo sveta Az budem zufaly, odrezem ta zo sveta Az budem na konci, odrezem ta zo sveta Az budem rozumny, odrezem ta zo sveta Az budem dospely, odrezem ta zo sveta Az raz... Az raz zosaliem a mozog mi vytecie cez usi Az raz budem lezat s rukami za chrbtom a hlavou skusat tvrdost steny Az raz zaspim v opojeni a biele plaste nado mnou zhasnu zivot Az raz... Az sa to raz stane, potom ta prosim, prid za mnou odrez sa zo sveta, ukonci sa jednoducho - ako veta, obycajnou ziletkou Ukonci sa, moja draha, toto nie je cas pre nas. Tento cas sa nezrodil pre nas a nase tuzby a nase sny a nase plany nase ciele nase radosti nase starosti, tento cas je zly, kruty a chladny. Draha pod, pekne, jemne chyt ziletku pevne medzi prsty tri pomaznaj sa s nou a premen sa na anjela SMRTI. Rozprestri kridla spanku vecneho ako mena na hrobkach ticheho ako novembrovy cintorin a krasneho ako utrpenie nevinnych. Prikry sa nimi a v nebeskom pokoji zavri chladne oci pred SMUTKOM. Obraz stvrty, odrazov niet. Ostal tam sam - chladny pohlad a uskrn na perach, je silny, je tvrdy nepotrebuje city. Ved moze ostat navzdy sam...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
Na môj vkus pridlhé... Oceňujem nápad s obrazmi - akoby titlkuy kapitol, odsudzujem lacné rýmy kvôli rýmom (prečo-lečo - tá veta s lečom sa mi zdá totálne zbytočná) a opäť všadeprítomná skepsa, až mám dojem, že niekto naozaj ukradol slnko...

Print
29. 03. 2000
Dát tip
Umírat pro lásku se nevyplácí, proto je důstojný pro ní umřít, aby žila.

Kittie
29. 03. 2000
Dát tip
Až se mi dušička zachvěla..snad na něco si vzpomněla. Je to hodně dobrý!!

Lyryk
29. 03. 2000
Dát tip
"stojim tu v burke bez bohov" tak to nás stojí víc.. :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru