Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5

03. 10. 2002
2
0
527
Autor
Hellmaster

Tehdy jsem byl venku s pejskem a šel jsem okolo pískoviště. Byly tam lavičky a na jedné z nich ležela peněženka. Zastavil jsem se u ní a v tu chvíli mi najednou proletěly hlavou tři věci. Napadlo mě, že bych mohl peněženku zvednout, podívat se komu patří a navrátit ji právoplatnému majiteli. Zároveň mě také napadlo, že bych si mohl peněženku vzít a nepoctivě si tak přilepšit. A přesně v tu samou chvíli jsem podvědomě začal přemýšlet, co peněženka asi obsahuje.
A proto jsem odešel.
Chyba?
Jelikož dostat mého pejska domů je záležitostí mnoha dlouhých minut, po určité době jsem zaregistroval, jak u laviček stojí udýchaná mladá žena a s úlevou ve tváři si bere svou peněženku.
Chyba?...

uz asi 5krat srem nasla penezenku a bez premejsleni sem si z ni vzala postovny a zbytek doporucene poslala...bez urazky,trochu mi uniklo nad cim si premejslel.....?

Mončičák
05. 12. 2002
Dát tip
Zivot je jen nahoda... nahody a jejich souhra.

Notreal
13. 10. 2002
Dát tip
Satan by řekl - chyba? Bůh by řekl - udělal jsi dobrý čin Já říkám : tvoje volba.... *

warren
03. 10. 2002
Dát tip
asi jo, pokud byla mladá a krásná...:-))

horák
03. 10. 2002
Dát tip
A byla fakt její? Já bych jí nevěřil. Měla tam fotku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru