Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6b

06. 10. 2002
5
0
532
Autor
Hellmaster

Zdál se mi sen.
Byl člověk, anděl a démon. Člověk byl zavřený v místnosti, kde byly dvě tlačítka - bílé a černé. Anděl a démon tam byli s ním. Tak anděl pověděl člověku, že si získá jeho pozornost, pokud stiskne bílé tlačítko. Démon zase pověděl člověku, že jeho pozornost se dá získat stiskem černého tlačítka.
Člověk přemýšlel a poté stisknul bílé tlačítko. Anděl k němu přistoupil a pohladil ho po tváři.
Člověk znovu stisknul bílé tlačítko. Anděl k němu opět přistoupil a opět ho pohladil po tváři.
Potřetí člověk stisknul bílé tlačítko, avšak anděl k němu přistoupil a ranil ho.
Člověk tomu nerozumněl. Stisknul tedy černé tlačítko. Démon k němu přistoupil a usmrtil ho.
Člověk se podivoval, proč ho démon usmrtil a tak jeho duše stiskla bílé tlačítko doufaje, že mu anděl vysvětlí, co se stalo. A anděl k němu přistoupil a pohladil ho po tváři.

no ja nevim...taky mi to avizovani pripada zbytecny, kdyz to neni kritika v niz je necop originalniho nebo otazka...

Milly
24. 11. 2003
Dát tip
Nevím proč, ale líbí se mi to. *

j_i_r_i_k
24. 11. 2003
Dát tip
Milly: Já zas nevím, proč jsem dostal avi... To už jsou tak na světě záhady :)...

Milly
24. 11. 2003
Dát tip
No, já teď vždycky, když napíšu kritiku, zajímá mě, jak na to dílo reagujou ostatní, tak radši dávám avízo vždycky, protože si nejsem jistá, jestli ho dali lidi přede mnou-kdyby někoho zajímaly další kritiky k dílu, ke kterému sám nějakou přidal-tak proto. Jó, kdyby byly všechny záhady na světě tak snadno vysvětlitelný... :-)

j_i_r_i_k
24. 11. 2003
Dát tip
Uf, to je přístup... Ale budiž :)... No, tak já teď vysvětlím Tvoji záhadu - líbí se Ti to, protože je v tom něco strašně pravdivýho a krásnýho, nečekaného a přitom vlastně očekávatelného... Stačí? :)))

gooooood! nevysvetlim ti cim,ale dobry.fuckt

Mončičák
05. 12. 2002
Dát tip
Takhle to doopravdy je. Viz . muj komentar - Cerna a bila...neexistujou.

j_i_r_i_k
13. 11. 2002
Dát tip
Tak tohle už jo...

Notreal
13. 10. 2002
Dát tip
!!! poutavé, hluboké*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru