Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máte psa ?

04. 10. 2002
12
0
1935
Autor
Josefk

který z nás je větší trouba ?

Když jsem byl ve středu večer venčit našeho psa, na trávníku před domem zavětřil a radostně zavrtěl ocasem. Kousek před ním se právě svinoval do klubíčka malý ježek velikosti mé upracované dlaně. Pes do něj párkrát strčil čenichem, párkrát do něj dloubnul packou a když zjistil, že k bližšímu setkání druhů nedojde, zvednul zadní a vyčural se.

Na něj.

 

Na zahradě nám náš pes jeden čas nosil ukazovat ulovené myši. Byl velice chválen, což mu dělalo dobře a hleděl se zavděčit. Nosil jich někdy i několik za odpoledne. Pak jsme si všimnuli, že myši jsou jakési "opotřebované" a ztuhlé. Ten náš zloděj je totiž kradl sousedovic kočce, která je měla vyrovnané na střeše garáže.

 

Týden jsem učil psa na nový povel "ucho", jsem totiž intelektuál. Už ho dost dobře ovládá. Vezmu piškot do rtů, řeknu ten povel, pes se postaví na zadní, dá mi přední na ramena, vezme si opatrně piškot, jednou polkne a poté mi začne ucho zpracovávat žužláním.

 

Když chci udělat našemu psovi velkou radost, zavolám si ho, nechám ho sednout a důležitě mu oznámím: " já jsem pan pes! ". Hned poté si musím dávat velký pozor, abych se neocitnul na zádech.


clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
:-)))) pěkný miniatury :-)) TIP za to; je fakt fajn přečíst si takhle v pátek v rachotě něco příjemně povzbudivýho :-)

Toxman
07. 10. 2002
Dát tip
Ještě bys měl naučit psa chodit do práce a máš vystaráno :o)) *

Josefk
07. 10. 2002
Dát tip
Tox: to už na ty čtyři roky nestojí za to :-)

Toxman
07. 10. 2002
Dát tip
Josefk: Takže to už vlastně pomalu stříháš metr co ? No kdyby to takhle byl buřt, to by pejsek určitě taky ochotně pomoh :o)

Jeanne
06. 10. 2002
Dát tip
milé ))))

Ticha_duse
06. 10. 2002
Dát tip
:o))

Olina
04. 10. 2002
Dát tip
:))) dík **

Damik
04. 10. 2002
Dát tip
no jo, mám:-))*

Print
04. 10. 2002
Dát tip
o)))*!

Vio
04. 10. 2002
Dát tip
:-) tuhle mi někdo řekl, že bych si měl pořídit nějaké zvíře...

nin
04. 10. 2002
Dát tip
:-)))) to s tim uchem bych fakt ráda viděla

gd
04. 10. 2002
Dát tip
měl jsem... ach jo, psí život, psí...

Armand
04. 10. 2002
Dát tip
:)))

Marco
04. 10. 2002
Dát tip
:c-) moc pěkný ... potěšilo ... TIP!°)

brambora
04. 10. 2002
Dát tip
roztomile. takove pribehy mam taky :)

skromna
04. 10. 2002
Dát tip
:-))

:o)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru