Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nespravedlnost

04. 10. 2002
1
0
710
Autor
Map

 Všude byl  hrozný hluk všichni křičeli  hulákali nebo alespon do sebe strkali.

    Hlouček lidí stojících opodál se na ně jen zamyšleně koukalo.Nevěděli co se děje.Jeden mladý chlapec přistoupil k  hlučícímu davu lidí a snažil se zjistit co se tam vlastně stalo.Když se prodral davem zjistil že uprostřed leží bezvládné tělo ..někoho nebylo poznat koho .Bylo převráceno na bok.

   ,,Zavolejte sanitku.Slišíte mě někdo ?"Nikdo se na něj ani nepodíval....Prorval se davem a utíkal k nejbližšímu telefonu.Zvedl sluchátko ve kterém se ozval pro všechny tak známí tón.Tů Tů Tů Tů Tů.Vytočil číslo.,,Prsim".,,Prosim vás stala se tu nehoda pošlete sem sanitku..." Tů Tů Tů Tů Tů Tů.Zas ten ton.Nemohl uvěřit co se to stalo .Řekl si ,,Mám základní kurz první pomoci zkusím mu pomoci"

   Když doběhl na místo bylo tam už jen pár lidí.Tělo stále leželo na zemi.


brambora
04. 10. 2002
Dát tip
neco to ma do sebe. bezmoc. nebo tak neco.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru