Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí??????

07. 10. 2002
0
0
696
Autor
Map

Stála jsem tam na nádraží,které mi připadalo jako by jsem tam nikdy nebyla ,že jeho koleje nikam nevedou.Stála jsem tam a prohlížela si lidi procházející kolem.Ani jedna tvář mi nic neřikala ,jako bych se ocitla v cizi zemi.

   Zvednu oči od místa které mě upoutalo.Vlak.Odjíždí.,,Další jede za tři hodiny.Pujdu se projít" Najednou z ničeho nic se předemnou objeví známá tvář.....Lukáš.Navrhuje že by jsme si mohly skočit na kafe.,,Ale vlastně proč ne"

    Náše krátké posezení se protáhlo.Osum hodin .Někdo ze zaměstnanců zapl televizi.Zprávy.Každodení problémi až.....Vlak kterým jsem měla jet...tedy lidéí co jeli v tom vlaku již nejsou...


sunny
12. 10. 2002
Dát tip
tak v tom vlaku bych fakt být nechtěla!!!!!!

vše bylo řečeno....

Deltex
08. 10. 2002
Dát tip
Chm, souhlas s Wopim, ale navíc... tohle téma je moc profláklé... nápad na zpracování je ale dobrý.

Map
08. 10. 2002
Dát tip
Dik

Wopi
07. 10. 2002
Dát tip
Chtělo by to trochu oprav (i pravopisných).

horák
07. 10. 2002
Dát tip
Připojuji se k Wopi: Kapku to bolí při čtení.

Katerina
07. 10. 2002
Dát tip
Jauvajs!

Katerina
07. 10. 2002
Dát tip
Ale jinak dobry, i kdyz trochu nedomysleny - kdy se stane, ze nikdo neprezije vykolejenej vlak? Spis bych uverila, ze jsi mela nasednout do letadla co skoncilo ve WTC - jo, to by bylo opravdu stesti!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru