Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezipracovní rozhovor aneb Práce šlechtí

07. 10. 2002
3
0
1496
Autor
MdF

Dnešní doba je zrychlená. Ne každý ovšem má to štěstí, aby přestál bez následků... kam až to může dojít

 

Giggeufos - nestíhám...

 

Tiffany - nemáš to tam teď holt lehký, ale přiznej si, potřebujem to k životu - ten pocit, že nestíháš, protože jinak je to nuda...

mám to samý, když je práce akorát, tak je to sice fajn, ale člověk tak nějak jede pořád v lajně a žádný zvraty a už to chce změnu...

 

Giggeufos - něco na tom bude, budu si to muset líp zorganizovat.

 

Tiffany - jen se nepoddávat stresu a workoholickým náladám, ale to snad u tebe nehrozí...

 

Tiffany - tak tě nechám pracovat, ať to máš dřív hotový zatím...

 

Giggeufos - hrozí, možná ne smrtelně, ale to nebezpečí je všude. Navíc když tě pořád sledují. Teď jsou tu taky, lezou po stropě...

jsou ve stěně, věděl jsem to ... eeee
                        

 

Tiffany - tak na ně musíš fikaně... dělej jako že nic a pak rychle vylítni klimatizačkou, to je zmate a než se vzpamatujou, tak jim upláchneš...

 

Giggeufos - to bude ono, díky, díky, kdyby zvonil telefon, tak zapni fax, to přicházím já

 

Tiffany - já tu fax nemam, přijď prosím raděj mailem ... díky

 

Giggeufos - v pohodě, ale přepni si kodovaní na ISO-8829-2, abych si nemusel upravovat háčky jako minule

 

Tiffany - no to rozhodně udělám, protože to jak jsi vypadal posledně mě vážně vylekalo...

 

Giggeufos - A ne že mě zase budeš hnát antivirákem, víš že obvykle chodím čistej.

 

Giggeufos - Nebo aspoň ne tolikrát

 

Tiffany - no ty uši trochu chtěly, tos musel uznat... tak jo, tentokrát tě nechám projít  bez AVGéčka

 

Giggeufos - a bez archivace plz.

 

Tiffany - ale jen na tobě najdu jedinou bakterii, hned poletíš do koše!

 

Tiffany - neboj... dneska si tě na CD vypalovat nebudu...

 

Tiffany - minule ses tam tak vrtěl, že jsi mi rozharašil celou vypalovačku...

 

Giggeufos - To proto, žes mě zkoušela zazipovat, spořilko.

 

Tiffany - tak ses neměl tak přejídat před tím letem, hnedle bys byl menší

 

Giggeufos - Nestih jsem si uložit soubory a vyprázdnit dočasný.

 

Giggeufos - To víš, jak mě pořád sledujou a pronásledujou, to je potom naspěch.

 

Tiffany - musíš nabudit dojem, že sleduješ ty je... minule jsem to zkoušela a velká většina se jich vyplašila a utekla

 

Giggeufos     .  .  . .........---------------

 

Tiffany - Giggeufosi, jsi tam? ... ... Jsi tam ... ? Jsi tam ještě ? ... Sakryš, dostali ho v kabelech ...!

 

(v tom Tiffany přišla SMS - je to snad Gigi, který ale měl přijít mailem, nebo ... nedejbože ... ONI?!)

 


MdF
14. 10. 2002
Dát tip
rebecca13: mno vyrojilo, tak nějak jsem k tomu přišel :))))

Toxman
09. 10. 2002
Dát tip
Tak to je o mě :o)) Myslím, že to má skutečně něco do sebe. :o))*

Shammann
07. 10. 2002
Dát tip
Ab01.cz by napsal:Ale jo. Mě se to líbí, je to formou rozhovoru a to moc lidí, kromě mé maličkosti, nepoužívá Diky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru