Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět Tonoucí v sentimentu

07. 10. 2002
7
2
1690
Autor
Jim_Beam

Svět  tonoucí v sentimentu

 

 

Dnes odpoledne pršelo aniž padal déšť, což v té chvíli nebylo ani zdaleka tak překvapivé, jak by se mohlo zdát.

    Na střeše protějšího domu stál člověk s černým cylindrem na hlavě. Náhle přistoupil k okraji, roztáhl deštník, který dosud třímal v ruce, protože pršelo aniž padal déšť, a skočil dolů. Bylo vidět jak se černá látka deštníku odděluje od kostry. Vlající šosy mužova fraku, v  děsivé  perspektivní zkratce stále se zrychlujícího pádu, zdály se být beznadějně bledězelenými.

Muž dopadl, odrazil se  od zeleně anglického trávníku, bezvadně ladící s jeho šosáckými šosy.

Vzlétl do závratné výše, aby se vzápětí roztříštil o nebeskou klenbu.

Přesně v tu chvíli přestalo pršet aniž padal déšť a začalo být pěkně aniž by jedno oko zůstalo suché.

H se vracel z práce. Došel k domovním dveřím, odemkl a vešel. Schodiště, které obvykle stoupalo k vyšším podlažím domu se teď v mezaninu obracelo a klesalo zpět k H-ovým nohám. Na stropě nad výtahovou šachtou Poklidně seděl velký hnědý medvěd a popíjel zelený čaj. H neměl zelený čaj rád, ba přímo ho nesnášel, a proto se konečně začal aktivně podílet na příběhu svého života. Přiskočil k záchranné brzdě, jeho ruka se dotkla červeně nalakovaného držadla. Zatáhl. Příval růžových cukrátek v mžiku laskavě přikryl celý svět aniž by někdo přežil.


2 názory

salomesr
18. 04. 2007
Dát tip
skvele, fakt po vsetkych strankach mas skvelu fantaziu a cit pre jazyk, dokazes skombinovat veci velmi originalne

Josefk
22. 10. 2002
Dát tip
bezvadně ! a navíc jsem právě medvěd :-)

Jim_Beam
10. 10. 2002
Dát tip
:o) Díky, díky, díky.

Tichotam
07. 10. 2002
Dát tip
!!!!!!!****:-))) no je to šikovný automat hezky psaný narhuji klub...glssi? e?

Jim_Beam
07. 10. 2002
Dát tip
vypadlo ti "v" vole!!! a tichotam

Jim_Beam
07. 10. 2002
Dát tip
glssi????

Algaranna
07. 10. 2002
Dát tip
Moc dobry:-)*

Vlk
07. 10. 2002
Dát tip
tohle není Jim Beam..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru