Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honzíkova siesta

08. 10. 2002
6
1
1923
Autor
kifkov

už je to v mém ústrojí

už je to tak čahoune

není to jako "družstevní vajíčko"

z Honzíkovy cesty

družstevní vajíčko je žluté jako slunce

a cesty za ním

          už asi unavily

dokonce víc než pocit, že nemám...

 

občas i pitomá majonéza

dokáže chytnout za srdce


1 názor

kytí ...

Smrtivran
14. 10. 2002
Dát tip
Tak to je pěkné :)

Rowenna
14. 10. 2002
Dát tip
Rebeco, ono ani tak nejde o to, jestli má rowenta smysl pro humor, a pro jaký humor. Spíš mi šlo o to, že parodovat se dá opravdu všechno.

zip
11. 10. 2002
Dát tip
začni číst pořádné knížky :)

Rowenna
11. 10. 2002
Dát tip
Tak jo, já si to představuji, toho chlápka, co se místo socanskýho vajíčka cpe kapitalistickou majonézou, a tedy...., tak hluboká představa mě docela vzala. Fakt, hlubokomyslný, skvělý. A hlavně, že se máme všichni tak úžasně rááádiiiii.

Shammann
09. 10. 2002
Dát tip
Je to pitomý kifkov( naštval jsem tě dost) Doufám nestojí to za to

Ale Punťa není družstevní. Punťa je jenom náš. :o)

Shammann
08. 10. 2002
Dát tip
Ouha tomu říkám snaha o Baudelaira? S novo nádechem?

kifkov
08. 10. 2002
Dát tip
to je zajímavej blábol šamšo ale budiž

Shammann
08. 10. 2002
Dát tip
kifkov:-) já bych se sám kritizovat nechtěl, poněvadž bych si občas za ty kritiky rozbil ciferník:-) Ale když budiž:-)

kifkov
08. 10. 2002
Dát tip
já si jen nebyl jistej estli seš takovej blbec hned po tom prvnim cancu cos mi sem frknul, ale nýčko vidim, že naprosto...můžeš mi prosimtě vysvětlit co má tohle společnýho s Baudelairem? stačí jedinej příklad...

Shammann
08. 10. 2002
Dát tip
občas i pitomá majonéza dokáže chytnout za srdce už je to v mém ústrojí není to jako "družstevní vajíčko" Mimoto neznáš mě a proto upozorňuji, že často provokuji tím, že přeháním slova až do extrémů

báseň se mi líbí, už ten název, ani obsah nepokulhává :o)) na koleji jsme se živili v podstatě jen majonézou a přílohami :o)))

Shammann
08. 10. 2002
Dát tip
Baudelaire také hledal poetickou krásu v hnusu a můj subjektivní, zdaleka ne objektivní, pocit z toho díla je hnus. Ne snad pro formu, ale pro obsah.

kifkov
08. 10. 2002
Dát tip
neznám tě zrovna tak jako ty neznáš mě tak neplácej něco o snaze....seš mimo...zrovna tak jako že někdo tady hledá poetickou krásu v hnusu - takovou frázovitou přiblblost si nech pro někoho kdo je na ty tvoje "extrémy" zvědavej. vždycky se snaži na rozdil od ostatnich vysvětlovat i zcela jasnou a polopatickou báseň v prologu, jak vidim měl sem to udělat....tady de přece jen a pouze o to představit si toho fracka dospělýho jak se místo socanskýho vajíčka cpe kapitalistickou majolkou. tak to jen tak na okraj...

kifkov
08. 10. 2002
Dát tip
oprava: (tys mi teda hnul žlučí kluku) samozřejmě tam mělo bejt, že se nesnažim o vysvětlování

Radost
08. 10. 2002
Dát tip
úsměv nad básní (i se vzpomínkou na četbu mého mládí) smích nad diskuzí dojetí nad estetickou recepcí majonézy s poněkud patetickým nádechem ;-)

Radost
08. 10. 2002
Dát tip
za pobavení*

Quinn
08. 10. 2002
Dát tip
Občas i pitomá pitomost chytne za srdce :o)))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru