Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O uspořádání světů

08. 10. 2002
0
0
2173
Autor
Jim_Beam

Neboť jsme jako kmeny stromů ve sněhu. Napohled tu hladce spočívají a řekl bys, že stačí malý náraz, abys je odsunul. Nikoli, nejde to, jsou totiž s půdou pevně spojeny. Ale hleďme, dokonce i to je pouze zdánlivé. F.Kafka

O Uspořádání světů

 

Stál uprostřed města. Jeho nekonečné ulice se odtud rozbíhaly do všech směrů. Dlouhé pásy žulové dlažby vedoucí až k městským branám, teď již neprodyšně uzavřeným. Zvečera,  pod rudošedou oblohou, ze středu k obvodu, kráčel po šedivém chodníku, kličkoval mezi psími hovny a obcházel zaschlé plivance římských legionářů. Nad  bludištěm  města prolétali ptáci. (bezvýchodnost labyrintu spočívá v tom kdo jím bloudí).                               


Padla tma.                                                                           

Hluboko do středu města

pronikl hlas trubky

ohlašující

pád

Jericha.

 


manana
05. 11. 2002
Dát tip
To je ta spirala ?

Jim_Beam
24. 10. 2002
Dát tip
což takhle budhistický pohled na čas?

manana
22. 10. 2002
Dát tip
No to je ale jina pohadka... Ja jsem mela na mysli to, ze jericho proste navozuje stare casy, smrdi stredovekem. Dostava to na tom cyberpapire jiny rozmer, takova historie veku v par vetach v dobe, kdy neni lidi nemaji cas cist vic, nez par vet a zaroven touzi sedet dlouhe vecery u svicky nekde v zapadlem podkrovi bytu na florentskem predmesti a cist Senecu. Zavist, touha aspon na chvili byt tam, ne ? Linearni pojeti casu je mj. charakteristicke pro stredovek a krestanstvi vubec, ale tohle jsem nemela na mysli. I kdyz, souvisi to s tim. Ja jsem ale mluvila o casech, neo case. No a s jakym vnimanim casu se vubec ztotoznujes, kdyz ne s linearnim ?

Jim_Beam
17. 10. 2002
Dát tip
Především protestuji proti lineárnímu vnímání času jako takového.

manana
16. 10. 2002
Dát tip
Stare casy hledas v novych ?

manana
16. 10. 2002
Dát tip
To byla uz opravdu reakce na Uspořádání světů.Jeste se k tomu vratim.

manana
15. 10. 2002
Dát tip
No to je kritika jak blazen...... Pekny obrazek

Jim_Beam
15. 10. 2002
Dát tip
Dík :-)

Jim_Beam
13. 10. 2002
Dát tip
FIMUNI!

Jim_Beam
12. 10. 2002
Dát tip
Pro mně je jí tam teda ažaž :o)

FIMUNI?

Jim_Beam
08. 10. 2002
Dát tip
Jsem technický talent 1.třídy.Kdyby sis našel chvilku a objasnil mi princip uploadu na web, byl bych ti nesmírně zavázán.

Nejses §nahodou§ na lekarske fakulte, CPS MU Brno?

Jim_Beam
08. 10. 2002
Dát tip
Snad nenavštevujes některou z mystických fakultu výpočetní techniky?

Jim_Beam
08. 10. 2002
Dát tip
pardon za to přebytečné "u".

Snad jo...ale ty mystiky tam moc neni ;-))

sakra - nějakej pes ti to před po..áním okousal, měl bys dolepit zbytek izolepou...

Jim_Beam
08. 10. 2002
Dát tip
Kde mám podle tebe teď v 9 hodin večer sehnat izolepu pionýre?

nevim ale rozhodne ne na obrazku co mas nekde fpocitaci...doporucuji upload na web a pak teprve prilepit izolepou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru