Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Labutí píseň

30. 03. 2000
1
0
1022
Autor
Neznulka


Sleduji milostný tanec býlích labutí.
Dojímá mě něha těch dvou němých tváří.
Prý, když jedna z páru zemře,
druhý už nikoho nehledá
a navždy pluje životem sám.
Po večerech se potom nad
jezerem táhne žalostná labutí píseň,
jak jeden volá druhého.
Ve večerním soumraku
si lehký vánek pohrává
s lístky osiky, co se odedávna
vzhlíží v hladině.
Dotýkám se míst, kde jsi mě hladil,
a jak smutná labuť hledám
poslední kousky tepla, které jsi tam zanechal



clovrdik
30. 11. 2000
Dát tip
jo, ty pocity, o ty jde, jinak to není druh poezie, který mě moc oslovuje. ale tím to nechci schazovat, fakt ne :-)

Bambulka
28. 11. 2000
Dát tip
Ty jsi však člověk... tak láskou dál zpívej a duši svou nezavírej... je pravda, že pravopis mě taky praštil do očí, ale ty pocity... smutně krásné...

Saša
31. 03. 2000
Dát tip
Tuším už cos chtěla říct bylo toho mnohem víc tahle tvoje bez veršů lyrika těžko říct, že vůbec nic neříká Tvá slova počatá z myšlenek pocity zabalená do plenek snění a tuh - každý jsme takhle začínal jenom teď piš a hledej cestu jak jít dál zatím ti kritiku nenapíšu kladnou měla bys cestičku příliš snadnou Koukej dát hloubku a barevnost duhy tam kde ji nehledá básník druhý tam kde ho překvapí, zaskočí tě pak možná kritika něžná jak dítě :c))))

Laďa
30. 03. 2000
Dát tip
Jo to je hezký. Představuju si tu svěžest večerního nebo raního nebo poledního podzimního dne. Opar nad vodou a rozléhající se volání.

Javert
30. 03. 2000
Dát tip
Ty "býlý" labutě jsou fakt dobrý. Též "vzhlížet v kom" nepostrádá poetiku. Kromě toho, že mě to neoslovuje, je ten závěrečný přechod zbytečně násilný. Někdy je méně skutečně více, to se týká zejména toho "dojímá mě něha..." - stačí neznačit, čtenář není trouba.

PS
30. 03. 2000
Dát tip
Ehm, Něžňulko, odpusť, zvlášť když máš tak krásné jméno, ale Javert má pravdu... A navíc ho musím pochválit za vskutku pravou kritiku. :o) Snad Ti to pomůže...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru