Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stylistika 1

30. 03. 2000
0
0
1177
Autor
andyy

To je monolog naší nejlepší paní na vzdělání prošpekovaný realitou.

Miliardtina miliontina kopa růže polovice půle kost už začínám mít zlost a dále čtvrt po čtvrt na pět už budeme mít pokoj o třech čtvrtích se v městský čtvrtích rozzvoní telefony mobilní a půjde se pít když je nuda tak ať je pořádná pořádně do kolen sedmero krkavců je sedmero krkavců s devaterem řemesel takhle nezvládnu ani jedno řemeslo a celých sto lidí nebudu znát tak dobře abych je potřebovala skloňovat ve všech pádech těma oběma dvěma svýma upracovanýma rukama mám chuť sem tam někomu zakroutit krkama tvary blízké slovu kost jsou mi vzdálené třech a čtyřech se ještě nemá používat přece to radši zapíšeme jinak se nudou ukoušeme.
Robin
04. 05. 2000
Dát tip
fuck off school!! make love... save dvarfes! except of one

Merle
31. 03. 2000
Dát tip
Varuju tě, jestli začneš kousat do mě, jediný co ti zpestří nudu bude vleklej záněť dásní ;-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru