Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

....beatnická modlitba

14. 10. 2002
16
0
2461
Autor
turandot

První pravá modlitba stoupá k ocelově šedý obloze a pak praskne tak abys to neviděl Na dně vany zbyly rozpařený cucky pěny ....věnováno M11

Bylo mu pod psa. Listopad se lezavě šeřil. Bloumal po nábřeží. Zdánlivě bez cíle. V každý noze mravenčil panák setrvačnosti. Nakop plechovku. Jak dlouho člověk musí jít, než se mu povede setřást odpor a znechucení, hnusný bastardy, který vláčí loužema zakouslý v kotnících už pár dnů. Rezavý sevření ho dohání k nepříčetnosti. Připadá si jak ubitej štvanec. ? Pane? Prosím, Pane, smyj ze mě mý hříchy.? , bleskne mu hlavou.

            Ležel ne špinavý hladině Vltavy. Boty unášený promoklym dlážděním plujou v opačným směru. Tíha riflí ho stahuje ke dnu. Nutí se rozdejchat mrazivý objetí. Trhaný nádechy mu rvou plíce. Z promodralých rtů se mu derou horečný chuchvalce výdechů.

            Ležel na špinavý hladině Vltavy a červenejme zkrabacenejma prstama zkoušel kouřit. Z čistý recese. Z čistý recese, věnováno labutím, věnováno přezíravý vznešenosti.

            Když se konečně vyškrábal na břeh, zvracel pachuť rybiny a nikotinu. Zmítal se v kašli. Spustila se mu krev z nosu. Chroptěl a plival ji spolu s rozmáčenejma oděrkama tabáku. Chrchlal a polykal. Z vlasů mu crčela voda, stékala mu po nose, pak o něco rychlejc přes horký znecitlivělý rty, klouzala po bradě.

            Zkřehlej, promrzlej ležel na kolotoči na Slovanským ostrově. Jednou nohou v zablácený ponožce se odrážel. Sledoval jízlivě skřehotající baráky, naklánějící se přes zábradlí. Strkají se a ukazují. Zachytil ironický úšklebek řeky. Unylá okna Mánesu pobaveně těkají.  Škytající tramvaj rozehnala tlačenici u zábradlí a honosný barabizny se ustrašeně rozkvokaly.  Řeka si pohrdavě odfrkla. Cynik Mánes pouze zdvihl obočí. A znovu domy, řeka, Mánes, domy, řeka, Mánes, domy,?

            Zneuznanej, poníženej, znechucenej,  nasranej, zoufalej, se sveřepě sevřenou čelistí, aby nedrkotal zubama, se se zběsilou zuřivostí odráží. Naříkavá elegie kolotoče přechází v skřípající kvílení. Rukou křečovitě svírá opěradlo a nevědomky drolí zbytky žlutýho nátěru. Umiňuje si, že nezavře oči. Před nima ne. Domy, řeka, Mánes, domy, řeka, Mánes, domy, řeka,?Slévají se v hučící rotující šmouhy. ? Vy zkurvený parchanti, jen se kolem mě točte,? ,vyráží namáhavě. ? Motá se vám šiška, co?!?, řve z něj zoufalost zastřeně. ? Řikám, že se utancujete k smrti, kurva!?


Vitex
20. 07. 2005
Dát tip
parádní atmosférovka...*

Nicollette
05. 05. 2005
Dát tip
krásná věc pro krásnýho člověka *

Klarisch
07. 02. 2005
Dát tip
Dílko je to moc krásné a zajímavé. Rozhodně posílám TIP*

turandot
06. 10. 2004
Dát tip
stepan: no vidíš, já sem v patnácti dostala třetí nobelovku za světově důležité objevy v chemii:-) faith: krk nevsázej, neradno vsázeti ho na talent děvčete divného, státi se může, že takoví jako ty o hlavu jsou pak kratší...

StvN
16. 06. 2004
Dát tip
Na svůj věk dost dobrý. Co já dělal v patnácti? Hrál jsem fotbal.

Dr_Lecter
05. 09. 2003
Dát tip
Jedním dechem....je to přesně ono...T

turandot
05. 09. 2003
Dát tip
zas děkuju....a víš co? Mám rozečtený tvojí věc. Hurááá na ní:-)

Seregil
14. 11. 2002
Dát tip
V tom případě, turandotko, to budeš mít mimořádně těžké (vážný obličej s potutelným úsměvem)... (-. A bouda to nejni - jen jsem hádal ....

turandot
10. 11. 2002
Dát tip
...eh, dostals mě, Kide, máš proklatě dobrou mušku........mám tmavý vlasy(vopatrně)......sakra, ale fakticky:-) ...to je ňáká bouda, co....(lišácky)...ňákej ftípek...cos to na mě zas ušil (vykřikla, lomíce rukama)

Seregil
09. 11. 2002
Dát tip
turandotko, ty se mi snad zdáš... nemáš tmavé vlasy? :-))

Shammann
07. 11. 2002
Dát tip
Ok já k tomu sešlu nějáký to hlídací prokletí nebo uřknutí :-) třeba: Nechť si tak přitažlivá, že ti celá mužská (co nebudem troškaři-i ženská) část školy nedá pokoj s nabídkami k sňatku, schůzce a povyražení.. To jsem to šamansky vyřešil, teď už bude určitě hodňoučká, panž se bude muset krýt před běsnícím davem:-))

Daina
07. 11. 2002
Dát tip
ÚŽASNÝ

turandot
07. 11. 2002
Dát tip
...cccc.....žádná nová situace, škola po mě prostě šíílíííí už odededávna, s tims nepočítal, he?:-)))))))))))))))))))))) (rošťácky:-) (tak běsnící dav?:-))))) Založila jsem fanclub a všechny své teoretické nastávající-dvojsmyslně-a fanatické obdivovatele/lky jsem tam našlapala....táákže(dlouhé znuděné afektované zívnutí :-)) teď už pořádám pouze, důraz na slovo pouze, besedy a autogramiády) hehhehe...z toho ovšem vyplývááá :-)......že......napětí......hehe....všechno zústává při starém, ....staré hodnoty přetrvávají:-)

Shammann
05. 11. 2002
Dát tip
Heeej já zas nevážím tolik, slez ze mě dolů, přece na mě nemůžeš vyset tak dlouho, víš jaký problémy jsem měl dneska při nástupu do autobusu?

Seregil
05. 11. 2002
Dát tip
Začínaj mě bolet záda... a to sedím....

turandot
05. 11. 2002
Dát tip
hehééé:-).....no tak:-) Jsem lehoučká (hehe:-) (se mnou se vám bude tančit jako s peříčkem (zasmála se Jóža, až se jí knírek roztřásl....v zatáčkách mě dokonce poponášela:-)) Smůla se vám lepí na paty, pánové...chm...přesněji na záda....Jojo(vesele)....sudičové...takováhle práce taky něco vobnáší:-) Těžké břímě, je to sudičkování, co??:-)))))))

turandot
05. 11. 2002
Dát tip
.....co trvá a trvá:-)

Seregil
05. 11. 2002
Dát tip
Jestli nepřestaneš, půjde to do klubu... :-))

turandot
05. 11. 2002
Dát tip
neeeeeee........(závorka ani veledlouhá řáda éček nedovede obsáhnout zoufalost táhlého zavytí).....já už budu hodná, bereš...?(pokorně:-)

turandot
05. 11. 2002
Dát tip
...(otrkaná:-)...stejně. Ty ale si. Takhlenc vyhrožovat slabé dívce.....

Seregil
05. 11. 2002
Dát tip
Tak dobře... ale jsi v klatbě.. pozor na to dívče jedno vyvedený.. :-))

Shammann
04. 11. 2002
Dát tip
Seregil: Jsem z toho celý uspiklený:-) myslím, že je zajímavý experiment soudit a kritizovat ve dvou lidech, kteří se absolutně neznají a sou si podobným jako Helenka Vondráčková a Sepultura( to sem asi přehnal, vážně Seregila neznám) Rozhodně to dává nový rozměr do kritik!

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Shammanne: to víš, že jo... s tou Sepulturou jsi to decentně nevyhmátl... ale jinak v principu to tak asi je...

Shammann
04. 11. 2002
Dát tip
Decentnost to je ctnost, kterou obdivuji, občas se mi opravdu nedostává!

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Z toho si nic neděléj... to přijde časem..

turandot
04. 11. 2002
Dát tip
Seregil a Shammann: Ach bože!:-) vy si nedáte pokoj, sudičkové, joo? Teda....a zejtřkem...úterý -toť nešťastný je den, nechoďte sudičky, nechoďte sem...._ se na vás hezky vrhnu. Tak. A máte to.

turandot
04. 11. 2002
Dát tip
teda vrhnu...nee, za účelem zaškrcení...jenom se vám přilepim na záda a už se mě nezbavíte.....

Shammann
04. 11. 2002
Dát tip
Vážně? o tom by se dalo zauvažovat a myslím, že na to jsem vysoký až moc, aby se mi někdo přilepil bez mého svolení na záda. Nevím jak je na tom Seregil..

turandot
04. 11. 2002
Dát tip
hehe...to mě neznáš:-) (pronesla s ďábelským úsměvěm)

Shammann
04. 11. 2002
Dát tip
se ukaž ( nasadil vítězný úsměv)

turandot
04. 11. 2002
Dát tip
(činy místo slibů) HOP:-)

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
To jsem taky zvědav, sice jsem pár kilo (asi 15) shodil, ale ještě furt je mě kus.... Tak si něco zkus....:-))

turandot
04. 11. 2002
Dát tip
ty taky-joooo???? Chm...když myslííš...(nevinost sama) HOP:-)

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Teda... jsem nečekal.... :-))

cup_of_tea
01. 11. 2002
Dát tip
krasne psychedelicky, je to fajn, fajn, fajn! *** Kdo Ty jsi, ze jsem Te neznala? :)

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
turandot: Nemáš zač... my rádi. Viď Shammanne? :-))

turandot
30. 10. 2002
Dát tip
uáááá, že tady zas nerozpředete dalšíí dialog........?:-) Stejně ste dobrý, sudičkové, jako bočák by se to dalo, né? Nic moc zabíračka, prostě dvoujhlasně zarecitujete nad řevem se otřásající kolébkou.....máte talent......Přemejšlejte o tom............(já sama jsem vobčas zabrousila k tomuhle jobu,.........(a jestě tišššííím hlasem, nakloněna k vašim ušíím, spiklenecky)......a vím o tom své.....dejte na mě)

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
turandot: To byla náhoda a pak jsme se dohodli... Já spíš čekám, co na to Shammann... :-)) Spiklenko jedna ... (ů-:)

turandot
28. 10. 2002
Dát tip
Seregil a Shammann : :-))) vy moje sudičky:-) dííky. FAKT. :-))))))

turandot
28. 10. 2002
Dát tip
a jeden úsměf ..ehm a vííce ...only for you :-)))))))

Čolito
28. 10. 2002
Dát tip
můj styl

des_te_meer
27. 10. 2002
Dát tip
*

Shammann
25. 10. 2002
Dát tip
Hodně blízké... Nemohl jsem dostat tvá slova z hlavy.

Seregil
25. 10. 2002
Dát tip
Eště, že jsem sněd jenom moučník, už radši nechci vědět, jak chutnal - myslím, že si vezmu žuvačku... Ale k dílu - Je to maximální psycho... jde to do klubu...

Shammann
25. 10. 2002
Dát tip
Mě ten oběd ještě čeká!!:-)

Seregil
25. 10. 2002
Dát tip
Tak to tě lituji.....

Shammann
25. 10. 2002
Dát tip
Jo asi tak v deset večer, abych to upřesnil!

Shammann
24. 10. 2002
Dát tip
Píšeš sakra vyzrále, je to sakra dobrý, až z toho sakruji, díky má to šmrnc i myšlenku, je to mému srdci blízké!*

Popelucha
16. 10. 2002
Dát tip
zní to trochu jako póza, ale třeba to tak je, co já vím

Algaranna
16. 10. 2002
Dát tip
Vyborny:-)*

Paranoicus
14. 10. 2002
Dát tip
Tak to teda není vůbec ani trochu špatný.

m11
14. 10. 2002
Dát tip
! ! ! ! ! !

Voda
14. 10. 2002
Dát tip
Týjo to je dobrý, dobrý, dobrý!!! Přesně můj styl.. a krom toho - dost blízko tebou zmiňovaných lokalit bydlím.. Máš můj tip.

Wemi
14. 10. 2002
Dát tip
Míšo.. teda.. nějak nemám slov... uf.. tak teda. Je to krásný a takový k tvý osobě celkem.. no, tohle bych do tebe neřekla. čiší z toho takovej závan.. prostě seš i nejseš to Ty. NE, znova, já vím, že ty jseš taková, ale doteď jsem si to tak strašně neuvědomovala. Je to v tom strašně hlasitý.. ty tvoje neodbytný pocity... a to je správný. JEN ŘVI nebo si jen tak tiše broukej.....

turandot
14. 10. 2002
Dát tip
Brouky brouk...:-) Děkuju. Nechápu, že jsem to sem vůbec dala...já vůůl, no nic... Je to jeden z těch "prožitejch" episod... Jo, Wemenow, víš že to Here Comes the Sun, tak to hrál Mrtvej brouk????A my s Brambištěm mysleli, že Uširváč...hmm, Pája Junek je opouštííí, uÁAAááááá

Semeno
13. 10. 2002
Dát tip
První dojmy po přečtení: Tuříne seš zasmušilá, potměšile se usmívající černá jednička!!!!Naprosto skvělý. Dokonale se zabejváš detaily, a co hlavně, tanhle člověk, vždyť ten je tvůj! Jako bych ho neznalo. Je všude, kde seš ty. Je jedno jestli je to chlap , či ženská, či, není-li to člověk. Však se může stát i detailem. je krásný, a zárověň super outsider prožívající svou rebelii v krásném prožitku šílenství v samotě a zárověň v davu. jak mi píslo Wemeno, Já ty tvoje díla prostě miluju. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!***************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru