Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvesela do školy

31. 03. 2000
1
0
1152
Autor
Nefertiti

...když vypadne proud...

Ráno budík vlídným hlasem láká mě ven z postele. Hbitě vstanu a poklusem letím rovnou ke škole. Stačí vstoupit a hned v šatně dobrodružství vrcholí, světlo zhaslo, tápu matně, kde můžou být bačkory?! Po hmatu však najdu obuv znamenitě za moment, do školy si pro jistotu vezmu příště světlomet. Z dálky ke mně zvonku znění do kobky mé doléhá, s těžkým srdcem rozloučení poslední si s šatnou dám. A už běžím chodbou temnou, ruce vpřed mám napjaté, sem tam padnu na zem tvrdou, případně též do jater... ...něčí botka při úprku nechtěně mi zamíří, avšak srdce náhle plesá, světlo září od dveří. V denním svitu je hned lépe, obrysy už rozeznám, sotva oči přivyknou si, do své třídy pospíchám. Shledání se spolužáky, navzdory všem útrapám, veselé je neskonale- nikdo nebyl ušlapán!
Cid
16. 05. 2000
Dát tip
Ne báseň není šablona, ale souhlosím s Merlem. Tohle víno musí ještě dlouho zrát, než bude k pití. Za odvahu Tip

clovrdik
06. 04. 2000
Dát tip
pobavilo mě ro a rozesmálo velmi a velmi :-))) četl jsem to dvakrát a je to dobrý :-))))) a na tu Merleho poznámku o rýmech a rytmice pranic nedej, báseň není šablona :-)

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
školu jsem upřímně nenáviděl, ale epickou formu mám rád. Akorát trochu lepší rýmy a rytmiku, prostě propilovat, ikdyž v tomhle případě to snad ani nutný není (epika si na dokonalosti formy nezakládá).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru