Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Serjoža a nápojový automat

17. 10. 2002
2
0
967
Autor
Xebeče

Serjoža dostal žízeň a rozhodl se koupit si nápoj z automatu. Podrobně si prostudoval přiložený návod a tak již po chvíli vytáhl z kapsy přiměřený peníz, i jal se jej vložit do přístroje - když tu si uvědomil absurdnost své situace.


"Dám tomu stroji mince," rozmýšlel Serjoža s napůl vloženým drobným, "aniž bych měl záruky, že vůbec čeho dostanu."

"Co když mi automat nevydá nápoj? Či vydá prázdný kelímek? Nevrátí nazpět? Nebo co jestli mi nebude ona tekutina chutit? Bo snad mu dojdou suroviny?"

I zamyslel se a hned jej napadlo několik řešení.


Drahný čas pak Serjoža trávil rozjímáním nad klady a zápory jednotlivých možností, až nakonec přišel na perfektní nápad.
Nápad, který ladně a účelně řešil všechny jeho otázky. Nápad, jaký se mohl zrodit jen v Serjožově mysli.

"Ano, už vím!", zvolal.


~~~


Vzápětí byl ušlapán davem lidí, čekajících na automat.



Totiž v dnešním světě je přední zájem automatu, nikoli zákazníka...nezáleží na zárukách zákazníka ale na jistotě příjmu automatu...v případě nechuti k nápoji jde o to že Serjožka asi nemůže stěžovat si automatu že?

m11
17. 10. 2002
Dát tip
:-) automaty to je fakt loterie..................... t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru