Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sbohem

01. 04. 2000
0
0
805
Autor
iceduck

Chtěl dokázat tou květinou, svoji lásku nevinnou. S úsměvem ji přijala, vždyť vyznání to čekala. Na tváři úsměv, v očích slzy, však odvětila, že ji mrzí. Jiný ji má také rád, a ona nechce, na dvě strany hrát. Že mu musí sbohem dát, „už mne nesmíš milovat.“ V jeho nitru výbuch …, srdce v troskách mizí, on nechtěl věřit že mu zmizí. V zbytcích srdce pustina, kámen, led a planina. Jak lípa bleskem zničená, jeho láska zhrzená. Už nevnímal dál její slova, „zkus to s jinou, zkus to znova.“ Jeho život skončil teď, Pro něj není cesta zpět.
Naja
10. 04. 2000
Dát tip
Nejvetsim darem je stejne laska, ale ta co nebere a neco dava, ta co nic nevycita a nespoutava. Ta v niz je kazdy svuj. A kdyz ten druhej odejde, tka ja rikal Merle, kdyz ho vazne milujes a vis, ze to melo duvod a ze mu bude lip da se to byt spatne, lae preci prezit .... Naja A.

Merle
04. 04. 2000
Dát tip
Ice: a to je přesně ono, kdyby to byla láska, ne že by nebolelo, že jde za jiným, ale nesebralo by tě to tolik, protože hlavní by pro tebe bylo JEJÍ štěstí, a ne MÍT objekt tvojí touhy...

iceduck
04. 04. 2000
Dát tip
Merle: V tu chvíli jsem na Její štěstí opravdu nepomyslel. V tu chvíli jsem byl nic. V tu chvíli jsem nemylsl ani na sebe ani na ni, prostě NIC. Jako by někdo vypnul proud.

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
plést si touhu s lásou je v přirozenosti nás hlupáků, a nadhled jen těžko vzlítá, když je po kolena v bahně sebelítosti. ale co, hlavně že to (se) přezijem...

iceduck
03. 04. 2000
Dát tip
Merle byla to touha.. ale po lásce

Rivka
01. 04. 2000
Dát tip
Já bych to nebrala tak tragicky...:-))))

iceduck
01. 04. 2000
Dát tip
Rivka :o) přežil jsem? přežilo :o)))))

iceduck
01. 04. 2000
Dát tip
sakliš ..nějak mi tam přebívá "o" ach jo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru