Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes

19. 10. 2002
1
0
1179
Autor
Darkman

Plačte neboť přijde den kdy i bůh bude poražen....

Dnes jsem zase bez slunce

dnes jsem opět bez duše.....

 

Zítra budu chválit lidi...

potom je zas nenávidět....

 

Usnu a již se nevzbudím

zapadnu a sníh mě přikryje.....

 

Vynachválím tvoje skutky

polaskám tvé tělo....

 

Zítra bude jako dnes

uzavřené nebe pro ty co jsou jako já....

 


Čolito
26. 10. 2002
Dát tip
taková melancholie, náhodou mě se ty pocity líbí

Astalavista
20. 10. 2002
Dát tip
Nic

Notreal
20. 10. 2002
Dát tip
tak tedy trocha pozitivní kritiky je tu jak koukám zapotřebí :) Líbí se mi to - cítím se často podobně Surrealistické to z části určitě je. tip*

Astalavista
19. 10. 2002
Dát tip
Příliš rozhárané, myšlenkově neusměrněné, chybí vůdčí myšlenka, která by gradovala v pointě. Zde by se dal použít termín, který se používá v komunikaci, tzv. fazy ends - rozstřepené konce. Zde evidentně chybí někdo, kdo by je byl schopen svázat.

Darkman
19. 10. 2002
Dát tip
říká ti něco pojem surrealismus?

Astalavista
19. 10. 2002
Dát tip
Ty mě jen tak zkoušíš, to nemyslíš vážně, že ne? Nechceš mi říci, že chceš tuto báseň vydávat za surrealistickou? Vždyť kromě pár řádků, které se odehrávají v až moc realistické rovině, žádné lety mimo nenabízí. Tohle nemá se surrealismem ani zbla společného. Kde jsou ty nerealistické zátočiny, ty metafory metafor? Nejsou, je to popis.

Darkman
19. 10. 2002
Dát tip
Na to prcam.Dle mě je Surrealismem styl jež dává průchod volnému myšlení a pokud to chci mít takhle tak to tak prostě bude....Nějaký metafory.Pche......Ale to je vo hovně protože to je jako hádat se o tom že je temný hřbitov s bledou dívčí mrtvolou romantický....CO????

Nuitík
19. 10. 2002
Dát tip
volné myšlení je zase něco jinačího :o) ale Ty na to stejně "prcáš" tak co se tu vůbec to, že ano :o))))

Darkman
19. 10. 2002
Dát tip
jo!!!

Nuitík
19. 10. 2002
Dát tip
:o))

Anonym44
19. 10. 2002
Dát tip
Teda je to shit a Dark je asi ujetej idiot co neví co chce....

Astalavista
19. 10. 2002
Dát tip
Darkman: Když na to prcáš, klidně to vydej v surrealistickym nakladatelství. Asi jim to přijde trochu mimo, ale když jim dáš vyjevit svoje racionální argumenty, uvěří i tvýmu surrealismu....:)

Darkman
19. 10. 2002
Dát tip
A co bych z toho měl?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru