Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někdo

20. 10. 2002
1
0
1063
Autor
kap_Stehno

Kdysi jsem potkal jednoho bovera a ten mi ukazoval svoje zápěstí s pěti zářezy od nože a říkal: \\\"Todlenc sou záznamy vo mých nešťastných láskách, kerý sem vopravdu miloval, jenže už ani nevim, kdo to vlastně byl.\\\"

pět nešťastných lásek

a každá byla ta pravá

po letech doufání na ruce zůstává

patero brázd - zásek za zásek

a srdce plné vrásek


Fil
02. 05. 2003
Dát tip
Nu tak co se týče básně, tak je slabá.Lépe řečeno-mě se nelíbí-je celkem o ničem-lépe řečeno trochu jinak napsanej prolog.Co se týče obsahu.nu zamilovat se jde hodněkrát.Nevím jestli 5x nebo 20x to je na každé povaze a na to jak k tomu přistupuje.Ale je milovat a Milovat.Myslím si, že je to o intenzitě.Já miloval 2 slečny a teď 3., ale zjistil jsem, že k těm dvěma jsem necítil ani z poloviny to co k této.Takže,miloval jsem je vůbec???jinak souhlas s barobrkem viz. 30.4.

kap_Stehno
01. 05. 2003
Dát tip
hmmm, hezky se to čte (bez útočné ironie), ale zkus to říct tomu boverovi a těm jeho 5LÁSKÁM (taky bez útočné ironie)

kap_Stehno
30. 04. 2003
Dát tip
barobrk: to je prave to, a kdy to je?

Amanda
23. 10. 2002
Dát tip
zvlastni...

Jeanne
20. 10. 2002
Dát tip
vždy si myslíme, když se bláznivě zamilujeme, že je to ta pravá láska.Ještě, že jen pět...))))

Astalavista
20. 10. 2002
Dát tip
Ten prolog se mk zdá lepší než báseň, z toho tématu by šla vytřískat povídka nebo fejeton jako Brno:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru