Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vierke

02. 04. 2000
0
0
899
Autor
damienD

Skalme ta zena, ale ty sa smejes cez slzy. Dakujem svojmu priatelovi, za jeho basen. Trochu som ju upravil, teraz presne vyjadruje co citim k istej Vierke...

Vierke Kiez by som tak mohol staci iba raz ublizit jej neznej tvari vidiet jej krv na oltari Vykaslem sa asi na to vezmem do ruk velke dlato vylestim a idem na to. Vierka krasna, kdeze si ? Ty moje zlato. Trochu krvi neublizi dlato nas dvoch iba zblizi Ty si ale hlavicka velky mozog v nej chcem sa nanho pozriet zblizka nehadz sebou tolko ! Hej ! Tu uz konci kazda sranda teraz ti dam ty jedna flandra tak a uz je po vsetkom ja som vedel, ze si v tom.
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
Niekto dlátom modeluje sochám tvár, niekto chce dlátom premodelovať živých... Ibaže z finále básne nie je jasné od koho je v tom... To trošku situáciu zahmlieva.

Anonym
03. 04. 2000
Dát tip
Karle, stara dobra klasika z GPH uzrela svetlo sveta... Esus

Laďa
03. 04. 2000
Dát tip
Tenhle styl je mi blízký. Ten cynický nadhled. Výborně. Já raději sekáček. Asi tě naštvala, co?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru