Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polana Hellraiser

03. 04. 2000
0
0
819
Autor
damienD

Ked sa dva tyzdne tlacite do hlavy klasikov na maturitnu skusku, zacne vam predsa trochu len zasibavat. Dobre sa to ventiluje takymito somarinkami, hoci to bolo uz pred rokom a pol, stale si myslim, ze aj taketo veci patria do zivota...

I. Zrodenie Stoji vysoka, durna Polana, mat stara ohromnych skinov pod nou dedina DetvaCity volana mat bujna vysokych kminov. Ci tych grazlov DetvaCity zjebanych Polana na tych prsiach amputovanych nenosi a neukaja ? Alebo aspon na tie vysiny nehladi dcera tejto rodiny ked ma potratit pankharta ? Ako by DetvaCity grazlov nemala ! Mat zrodila v poli syna, motorovu pilu nakopla, a z buka na buk ho pripina - tu ruky, tu nohy ! Vruuummm !!! Prvy raz suhaj oci roztvori, co vidi ? - matkine vidly ! Oci mu vypichla ! "Kurva, to je pizda ! zahresil, a dykou jej styri prsty odfaklil. Zavyla mat jak besna suka na svitani, zdrapila syna, kladivo, klince a uz honi, prehana mu klince hlavou, trupom, usi, nech synak viac nepicuje a radsej cusi ! Bude z neho Hellraiser, hrdy chlapec spod Tatier ! II. Dospievanie a zivot Svitol novy den, den jak lusk potom zas a znova az kym nepride supernova. Potom bude peklo, potom bude raj budeme sa dopovat herakom a travou zapijeme metylovou kavou. Ach ci Boha, bude peklo, bude nebo, bude raj. Ach, jaj, ach jaj, ach jaj. Casto takto snival maly Hellraiser, ked lestil klince, by nezhrdzavel. Bol to chlapec ako kazdy iny, jedna hlava - na nej 99 klincov, za usami plno spiny, chlapec ako lusk, chlapec ako bitch dieuky obhanal ako nic. Lestil si aj klince, ako kazdy, mal to tazke, od zlosti by vrazdil Kazdy malcik - na dve ruky jeden klinec, chudacisko Hellraiser - plno klincov, tuzba velka a len jedna schopna ruka... Chudak, trochu neurvaly - boli tu vsak dovody ked mal iba rocik jeden, tatko jeho povedal: Ja na vsetko jebem ! a hodil sa do vody.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru