Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlatej výběr

29. 10. 2002
3
0
1270
Autor
Pišinka

Opětná animálně anomální indispozice stvořená baj Noise a Nui a Piši

Věnováno všem,díky nimž jsme mohly sztrávit den v této plodné sestavě.Našim rodičům,kamarádům,milencům,kteří nám v tento den dali kvinde a umožnili nám tak sledovat programy pro dospělé a sbírat inspiraci.poručík kolombo?Ano pane,jak jste to věděl?Pomohla mi vaše jmenovka,poručíku...................Mám průjem z čaje pořád....

     Ano ano, přátelé, s úctou v sebe vám oznamuji, že jste vyrostlíci! Vyrostlíci tělem i duchem zlým i dobrým v kámen. Jsme zase o něco větší, chitřejší a hežčí k tomu nám dopomáhej MY. Zmačkanými t'uflíky se proháníme po kanálech mezi krysama a sbíráme jejich hovínka do léčebných lektvarů unylých zlepšováků krásy. Tak jsme se prohrabaly až na samý okraj svých přání...

     "Měl při poklopu pár karet v rukávu, pane" ... Inu, tak jako kdysi USA, Velká Británie a Itálie, jsme se ted MY, nejúžasnější stvoření, která byla vyvinuta v mikromolekulární humanistické laboratoři založené na postkomunismu, tu sešly v tuto posvátnou hodinu  nad zapálenými svícemi tvořit osud ......."Počkej, za to budeme mít zlatej výběr ... "  " Internet přináší člověku nekonečné možnosti"


hermit
02. 11. 2002
Dát tip
:-))))))))))) beswa s i bez

Pišinka
31. 10. 2002
Dát tip
Pod tohle se zákonitě musí podepsat každej soudnej člověk.Prostě musí.....

Nuitík
31. 10. 2002
Dát tip
já nejsem hovádko....!

clovrdik
31. 10. 2002
Dát tip
:-)

cadaver
31. 10. 2002
Dát tip

Tichotam
29. 10. 2002
Dát tip
já tě balim:-)))) **********

Pišinka
29. 10. 2002
Dát tip
ano,ano,.................ještě.....ááách

Nuitík
29. 10. 2002
Dát tip
:op

Nuitík
27. 10. 2002
Dát tip
pod to se podepíšu! Nuitík

Nuitík
27. 10. 2002
Dát tip
kdo se přidá?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru