Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepředstavitelno

01. 11. 2002
4
0
1093
Autor
Darkman

všechno není všude.....nic není dokonce občas ani nikde...že?

Je skoro nepředstavitelné že  pro lidskou představivost jakkoliv rozvinutou je skoro nepředstavitelné představit si věc naprosto nepředstavitelnou.Kdyby se nepředstavitelná věc stala představitelnou tak představa naprosté nepředstavitelnosti zmizí někde v nepředstavitelnu ačkoliv by tím nepředstavitelnem muselo být cosi představitelného, ale následkem toho by se z nepředstavitelna stalo představitelno a tím by v tom případě zmizelo veškeré nepředstavitelno a tím pádem by se celá procedura opakovala stále dokola......
Marky2
18. 03. 2004
Dát tip
Pěkná blbůstka, skoro se mi z toho čtení zamotal jazyk:-) V podstatě geniální, T.

Kennyny
22. 11. 2002
Dát tip
nepředstavuji si představu že bych tohle měl někdy s někým řešit :))))) *

Notreal
17. 11. 2002
Dát tip
:-) tzn., že představa nezná konce? pochopil jsem to blbě? :-)*

Darkman
17. 11. 2002
Dát tip
mno tohle byl spíš jen takovej úlet docela i bez myšlenky takže já v tom nic nehledám a je pouze na tobě jak si to přebereš....

Čolito
11. 11. 2002
Dát tip
:o) moc (ne) představitelna.......

Feeling
03. 11. 2002
Dát tip
:-)))))) *

clovrdik
02. 11. 2002
Dát tip
:-)))) a já proč nemám rád filozofy :-)) plácaj blbosti a ještě jsou za to placený :-)))))

Darkman
02. 11. 2002
Dát tip
Jo hezký ale taky si všimni kategorie.....:-)

clovrdik
02. 11. 2002
Dát tip
já jsem si všiml, že je to blbůstka :-)) ale věř tomu, že by se našlo dost lidí, kteří by byli ochotní to brát vážně :-))); před léty za studií jsem musel udělat jednu zkoušku z filozofie ( uff ! ) a tak vím, jaký tam byly bláboly :-)

Darkman
02. 11. 2002
Dát tip
AHA....TAk to docela chápu....

warren
01. 11. 2002
Dát tip
nepředstavitelné !!! :))

tomu říkám úmění plácat do prázdna :-))))

Darkman
01. 11. 2002
Dát tip
V každym je kus geniality....hehe....

Endif
01. 11. 2002
Dát tip
.... a za co že to kandiduješ? :)

Darkman
01. 11. 2002
Dát tip
Strana Utlačovaných nepředstavitelů perverze a utajených choutek budete mě volit?

Pescan
01. 11. 2002
Dát tip
:)

hermit
01. 11. 2002
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru