Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta bez hranic

02. 11. 2002
5
0
1685
Autor
Starr

Ani nevím jak sem to napsala,přišlo to samo............

Jdu cestou bez hranic,vítr mi cuchá vlasy.

Jdu cestou bez hranic.Kdo je on?Co skrývá asi?

Jdu cestou bez hranic,hranici vidím přece.

Jdu cestou bez hranic,vzpomínky mizí v řece.


Happy
18. 11. 2003
Dát tip
je to pěkný, je to takové štamprdle. Měla bys trpělivost pokračovat? :o)

AFRODITA
08. 05. 2003
Dát tip
pěkná tip

Dejf
28. 04. 2003
Dát tip
Rychlá, řízná, úderná. Fajn.

Qeiv
23. 02. 2003
Dát tip
hmmm a jinak je to anafora:o)

Grendel
21. 11. 2002
Dát tip
co se všechno člověku nepřihodí ;) pěkné jen tak dál

Narwen
10. 11. 2002
Dát tip
tak to je opravdu krasny pribeh :)

cup_of_tea
09. 11. 2002
Dát tip
uz to chapu... az moc... a tak si tipnu... hezkej pribeh *

cup_of_tea
08. 11. 2002
Dát tip
docela libi... P.S. Ale o cem to je? je to sympaticky rymovani... that's all...

Starr
08. 11. 2002
Dát tip
Muj mily cajickovy hrnecku:))Pokud chces presny rozbor basne tak je zde:Je to o tom,jak sem se jednou vecer vrwcel domu a potkala desne smutnyho,krasnyho kluka.Sla jsem lesni cestou a byl uplnek sla jsem a mela jsem mensi problem.Jak mse se uvideli nejak jsme si padli do oka...A tak jsem sla dal to ulesni cestou a premyslela kdo je a proc je tak smutnej.Jak sem premejslela o nem,zapomela jsem na to co trapi me.No a druhej den sme se potkali taky a ted jsme kamaradi........thats all:))Uz vis o cem je ta basnicka?:)

Starr
03. 11. 2002
Dát tip
Díky za toho tipa:)))A ty sloky spolu fakt souvisí,máš postřeh:)Ale pěkněs to zaobalil do rýmu:)))

ABCI
02. 11. 2002
Dát tip
to je nejlepší,když básen příjde sama

Narwen
02. 11. 2002
Dát tip
Jednoducha, kratka, pekna :))) Hvezdi, z Tebe neco bude!! ;)))) (btw. kdyby ses nahodou chtela mrknout, co napsala Narwen, tak tam nic nenajdes, protoze jsem si tenhle nick zalozila dneska, ale muzes se mrknout na Eowyn (i kdyz nedoporucuju ;))))

zajímavé..ostinátní figura přivelká

Starr
02. 11. 2002
Dát tip
Dekuji za kritiku:)Ale prosim co je to ostinatni figura?:)Ja sem asi hloupa,ale prosim pouc me:)))dekuji

Starr
02. 11. 2002
Dát tip
Ahojki NArwenko:)Jsi me potesila ja sem te tu hledala uz asi 5krat:)Hned tam juknu:)No zverejni sve emericke zazitky a mas pulicera:))

Dělej si srandu...melodický úsek, spíše ne motiv, který se opakuje. stoupenci klasické hudby tímto argumentem kritizují negerskou hudbu a obzvlášť odnože blues,R&R Snižuje uměleckou originalitu a zvyšuje pudový rytmický prožitek bla bla :-))

Starr
02. 11. 2002
Dát tip
Dekuji,ale ja to fakt nevedela,na me musis cesky:)Stacil okdybys napsal reknej refrem,nebo opakovani:))))pockej ted ja najdu tva dilka a nejak ti je ostinatne zfiguruju:)

ty dve posledni sloky spolu souvisi ze? jsem asi ponekud zabednene... ze se ptam ... tip ja dam

Krel
02. 11. 2002
Dát tip
zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru