Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Zasraný Apolóne!"

02. 11. 2002
4
1
775

Mývalovo programové prohlášení

Óóóóó Apolóne, proč jsi tak nedosažitelný pro mé tlapky, proč tvůj oblak pluje tak daleko na horizontu? Mýval stojí tady na zemi a snaží se na tebe došáhnout, ale marně. Stojí, stojí a přitom nevidí, jak mu nějaký šmejdi vykrádají noru.

Apolóne, cos to způsobil se svými můzami? Mýval teď nemá polštářek, nemá kam hlavu složit a pláče.

BREČÍ, NAŘÍKÁ.

Chtěl se natáhnout k hvězdám, povznést se do výšin a místo toho klesl níže. Nespí a přísahá pomstu.

Astalavista, ty perverzáku! Mýval se rozhoduje vkročit na scénu a neoddychne si do doby, než se nepovznese na svém vlastním obláčku do výšin. Noro zůstaň Norou, dolanské bydliště. Kašli na to, že pozemský sršeň vytahuje žihadlo a sleduj, jak se proslavím. Blondýny jsou tupé.

Přestávám být mývalem. Jsem velmi nebezpečný mýval! 


1 názor

jes mýval umí!*

tvuj nick me zaujal tak, ze sem, si te proste MUSELA precist:-) dost se vymykas beznymu pismackymu prumeru, ale je otazka jestli v dobrym nebo naopak....

Astalavista
06. 11. 2002
Dát tip
Nuitík: Už zraje... Takže, co nevidět, nevidět...o)

Nuitík
06. 11. 2002
Dát tip
:o)))) juju

Nuitík
04. 11. 2002
Dát tip
:o))) ha nejsem jediný perverzák!!! :oppppp

Astalavista
04. 11. 2002
Dát tip
Nuitíku, to je totiž ala posádka....:) I když je pravda, že se zde nepíše o rozmrdaným odpoledni...:))))) Jo, co ta kazeta, jsi připravena si ji vyzvednout? Nebo to chceš nechat ještě uzrát? To je blbost, co? A jakotože zase nejsi ve škole!!!! To by rodiče neměli radost....:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nuitík
04. 11. 2002
Dát tip
já eště nejsem ve škole! pane šéf! kazetu? jestli je ještě zelená, tak si ji nech, radši bych zralou, kdo si má na tom furt lámat zuby! :op

Krasnykokos
04. 11. 2002
Dát tip
sakrá, ten mýval je nějakej nebezpečnej. Měl bych si dát bacha na psovitý šelmy. Hm, je to dobrý- T

Astalavista
03. 11. 2002
Dát tip
Geniální!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hlavně, že znám pozadí celého příběhu...:)))* Je v tom úplně vše, moudrost starých mistrů i plastikové období pozdního surrealismu... Snad jsem se nepustil na příliš tenký led, když zde chválím tento vrhol novodobého umění.... Sartre a Camus by zbledli závistí...:)))) ***


*T tip .... na to ze sem te tady jeste nevidel je to fakt mile prekvapko mivale..!!!! nebo y?

Wopi
02. 11. 2002
Dát tip
tak z toho jsem tak trochu jelen

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru